Speedmaster only II

Ik heb sinds vandaag - het is tenslotte Speedy Tuesday - ook een Speedmaster Professional in mijn verzameling, en begreep dat de Speedmaster ‘maar’ 5 bar water resistence heeft. Voel jij je comfortabel bij het in het water leggen van je Speedmaster? Of gebruik je het water alleen voor om je tools nat te maken?

1 like

Sorry?

1 like

Mooie dag om een Speedmaster te kopen, veel plezier ermee! :+1:

Maar ik gebruik het water (met een druppeltje Dreft) alleen om de band in te weken en de tandenborstel nat te maken. Daarna spoel ik alles af onder de kraan. Ik denk dat het horloge prima zal overleven in zo’n klein bakje water alleen lijkt het me niet nodig voor de poetsbeurt :nerd_face:

1 like

Haha, skinny dipping :grin:

1 like

Sorry, ik denk dat ik daar drie zinnen door elkaar heb gebruikt. Gelukkig begrijpt Sjoerd me wel.

Thanks!

2 likes

Ik begreep je wel, ik vond alleen dat Sjoerd’s persoonlijke hygiëne hier niet ter zake deed.

2 likes

Dan zal ik dat vanaf hier verder prive met hem bespreken.

1 like

Hij ruikt weer helemaal fris, mijn horloge bedoel ik :ok_hand:

3 likes

Vandaag weer de Speedmaster.

13 likes

Na een uitgebreid badje van de strap en een grondige poetsbeurt van - vooral - de caseback is ie klaar om tijdelijk gedragen te worden tot ie aan de beurt is aan zijn onderhoudsbeurt.

9 likes

Ziet er mooi uit :slight_smile:

1 like

Wauw! Ik ben heel benieuwd! :slight_smile:

1 like

Die van jou is ook weer lekker fris, je horloge bedoel ik :+1:

Lekker Tom :facepunch:t2:

1 like

Gefeliciteerd! Gaaf hoor! Ik ga 'm niet bestellen, want ik kan maar niet wennen aan die veel te grote Snoopy op de subdial, die ook nog eens t e ver naar rechts staat. En ik heb niet eens OCD! Anyway, dit zijn dingen maar jij duidelijke geen last van hebt en maar beter ook!

Wel jammer is dat heel veel mensen 'm geweldig vinden en het kan best zijn dat je pas ergens midden of eind 2021 bericht krijgt van je AD. De eerste batchen gaan namelijk alleen naar Omega Boutiques en dan pas komen de reguliere leveringen naar de AD’s in 2021. Omega houdt de leveringen bewust klein (ze zeggen 5000 per jaar maar dat lijkt me wel heel erg weinig) zodat je het bekende Rolex effect krijgt: product behoudt zijn waarde beter en zal enkel met een premium te koop zijn. Hopelijk houden AD’s en OB’s het netjes en krijgen vooral de liefhebbers ze en niet de grijze handelaren.

Hier zat je waarschijnlijk niet op te wachten, maar dan weet je in ieder geval dat je niet jouw adem hoeft in te houden tot de levering :wink:

Toch mooi dat je het even kwijt bent.

1 like

Oeh lekker zeg! Dat wordr veel voor pret😀

1 like

Ik wist niet dat ik wat kwijt was. Gelukkig maar even.

Maar wat heeft jouw AD verteld? Ik vraag me af of ze weten dat de Omega Boutiques de eerste leveringen krijgen. Mijn AD heeft er een aantal besteld, maar had geen idee wanneer ze binnen komen. Dacht ergens in 2021. Zijn bestellingen van de 321 Ed White had hij ook geen zicht op. Maar wel vooruit betalen, ik geef het ze te doen.

Speedmaster Broad Arrow ‘Replica’
Op zijn nieuwe Nick Mankey strap :sunglasses:

10 likes

Die zijn comfortabel he?! Ik vind ze fijner dan de MN straps.

1 like