Klopt! Is ook aanzienlijk lichter dan de standaard band.
Die is ver te zoeken nu
Ik vind hem nog steeds mooi als ik m zo zie.
Blijft, naast een tritium, een van de mooiste Speedmasters.
En het grootste voordeel naast een pro, is het opwinden. Wat een genot zonder die “in de weg zittende” crownguard.
Hehe. Nou word ik weer geprikkeld. Back to gtg.
Mooie foto en inderdaad prachtig die Trilogy
Geinspireerd door de band combi vd nieuwe snoopy!
Edit: hij oogt veel groter op de foto dan irl op mijn pols zie ik nu.
Geinig, wat is dat voor bandje?
Geweldig man!
Ik ben op zoek naar mijn eerste Speedy en zoek graag een exemplaar met tritium. Ik ben nieuw in de hobby en weet er nog niet te veel van. Ik begreep dat ik een ref. 145.022 moet hebben, maar dat er ook exemplaren uit de jaren '90 zijn die geen ref 145.022 zijn, maar wel nog over tritium beschikken. Nu zag ik dit exemplaar op chrono 24
https://www.chrono24.nl/omega/omega-speedmaster-moonwatch--id13179977.htm.
Nico (@Nico ) gaf echter aan dat de band al niet kan kloppen en dat er wel meerdere dingen niet ok zijn. Jouw collectie op één foto deel III
Ik ben erg benieuwd welke dat zijn, want ik zou een eventuele miskoop graag willen voorkomen!! zouden jullie me kunnen helpen? Nico, veel dank alvast voor je hulp.
Ik zag ook nog deze die wordt verkocht door Mark Martens van Horlogerie Alex. Is dat een goeie?
Heel veel dank voor jullie hulp alvast!
apart verhaal omdat het desbetreffende horloge niet op hun chrono24 pagina wordt aangeboden.
ook niet op de website van horlogerie Alex.
1450022,35905000,35925000. Welke band heeft je voorkeur…
Het is in het begin inderdaad nog een beetje een wirwar aan nummers en referenties. Maar gaandeweg kom je er wel uit dmv inlezen,kijken en vergelijken. En er zijn hier voldoende leden die je in een goede aanschaf terwille willen zijn.
Edit; en je budget natuurlijk
Er was pas een horloge wat hij op FB plaatste, waar veel dingen vervangen waren. Dus ff goed checken wat er nog origineel is.
EDIT het staat er ook bij, het is dus niet origineel
En 1125 op de sluiting met 633 end links? Pak er anders vanavond nog even het grote boze boek bij.
Houston aan @Watchstick_81 !
Denk dat band niet zo veel uitmaakt voor mij. Ik heb smalle polsen en geef daarom al sneller de voorkeur aan een NATO. Wat vinden jullie van deze? https://brusselsvintagewatches.com/en/produit/omega-speedmaster-vintage-3570-50-full-set-from-1996-fully-serviced/ ?
Mijn budget ligt helaas niet op de 6k. Zag wel een hele mooie (die heb ik ook gepast toen ik er langs liep) bij Watch Time in Den Haag met extract of the archives. https://watch-site.nl/horloges/omega-speedmaster-moonwatch-2/. Net een beetje boven mijn budget helaas, maar het is wel een hele mooie.
Op bovenstaande website kan je zéér veel informatie vinden met betrekking tot de aanschaf van een vintage Speedmaster.
Ik zie sporen van roest linksonder. Maar kan ook lichtval zijn. Ik vind hem aardig aan de prijs.
Er stond gister 1 op Uhrforum (een specialere) voor 3850