Speedmaster only II

En dat hebben ze dan pakweg 65 jaar geleden besloten…:joy::joy:

1 like

50m is 50m

Ik ken genoeg liefhebbers die er mee zwemmen. Alleen even vantevoren de waterdichtheid goed laten checken. Dat is een minuut werk bij een goede horlogemaker. Een pakking die niet goed zit of ouderdom kan hier een flinke invloed op hebben.

Ik denk maar weinig mensen een Speedmaster of Seamaster kopen met kennis van de waterdichtheid. Het gaat toch om de looks. En ik denk dat 95% niet eens het water in gaat met hun Seamaster.

1 like

Nog twee lume plaatjes van de ST1 :slight_smile:
Laatst een Moment macrolensje voor mijn iPhone gekocht. Het is even prutsen, maar het resultaat is niet slecht voor een smartphone gadget.

32 likes

Speedmaster FOIS met een hesaliteglaasje en de kleine secondewijzer van de pro.

12 likes

Hi guys,

Eerste post hier!

Hierbij m’n Speedy Date 3210.50.00

11 likes

Congrets met de NA

1 like

22 likes

27 likes

Bijna weekend!!

11 likes

Mooi kunstwerkje daar op de achtergrond. Wat is het verhaal erachter?

2 likes

12 likes

Nog eentje om het af te leren haha. Hele trukendoos opengetrokken voor dit shot, maar nog steeds genomen met mijn iphone :slight_smile:

36 likes

Het is werkelijk subliem !!! :heart_eyes:

1 like

Erg mooie combi!

1 like

Vind ik ook!
Het is een engineer die een robot programmeert die ik heb gekregen van m’n vriendin voor het halen van mijn diploma (3 keer raden wat voor een diploma :wink: )
Het leuke van het kunstwerk is dat het compleet handgemaakt is en bestaat uit stukjes staal en moeren.

9 likes

Mooi gedaan :+1: :+1:

1 like

Wordt een 15-20% korting op een sapphire model ook gegeven bij de normale AD (niet schiphol)?

Gaaf!

1 like

Op een Jean Rousseau Cordura strap😎

12 likes