Speedmaster only II

@Neyra onze banden inspirator :ok_hand:t3:

1 like

Zo blij eindelijk mijn eerste Omega Speedmaster!
Kwam net binnen om 20:00. Durf zelf de band nog niet in te nemen… krassen wil ik niet op mijn geweten
Dus tot die tijd een leren strap dan maar

Even het standaard grapje: ben over the moon zo blij😁

17 likes

Top! Je hebt een goeie getroffen, alles zit recht en uitgelijnd. :wink: Saffier geloof ik…?

Wel even op tijd zetten nog. :grin:

1 like

De tijd, dat dat er ook nog mee kan pfff fantastisch zeg, haha bedankt!
Het is inderdaad de Saffier sandwich

2 likes

Haha leuk! Ja ik ben grootafnemer van WB op het moment.

2 likes

Ik moet altijd twee keer kijken hoe laat het is. De eerste keer kijk ik alleen maar naar het horloge. :man_shrugging:

1 like

Ik (nog) niet maar ben benieuwd… thanks nogmaals

1 like

Gefeliciteerd Quinten! Van deze aankoop ga je zeker geen spijt krijgen. Mooie klassieker. Veel plezier met je Speedy!

1 like

Dat ‘Dot over 90’ als highlight wordt genoemd vind ik wel wat ver door slaan.
Dat die modellen speciaal zijn omdat dit vroeger op een aantal modellen zo was, ok. Maar om het als design feature neer te zetten is wat jammer.

Kan je die tachy ring ook los bestellen? En past deze op een 2018 speedy?

1 like

Maar je wil de ‘Dot over 90’ wel hebben?

2 likes

Ik vind dat ‘dot over 90’ sowieso een beetje tacky om als selling point te gebruiken.
Net alsof dat nou zo veel mooier is dan dat het puntje er naast staat. Het is leuk als het een kenmerk is van bepaalde vintage exemplaren die iets zeldzamer zijn. Als het nu op elke nieuwe speedmaster gewoon zit, is het toch niet echt bijzonder?

2 likes

Mijn ongelimiteerde Speedmaster (zijn er relatief weinig van :stuck_out_tongue_winking_eye:).

11 likes

Mooie Speedmaster! Ik zou hem alleen nooit kopen…geen “dot over 90” :stuck_out_tongue_winking_eye::grin::wink:

1 like

Als dat ringetje 5 tientjes kost :+1: :wink:

2 likes

12 likes

Ben nu toch wel heel blij nog een non-coaxiale Speedy te hebben.

Mijn oude Lancia-monteur had ooit een mooie uitspraak. Als je iets dat al goed is, beter maakt; is het niet goed meer. :no_mouth:

15 likes

De 1171 band verkocht en vervolgens een passende gereviseerde 1039 flatlink met 516 endlinks gekocht:D

Veel beter en conform met deze mooie pre moon

21 likes

6 likes

Opgelegd logo en merkje in he glaasje :wink:

22 likes

Het verschil in bezel met lichtinval…

38 likes