Speedmaster only II

Man man man man…ik moet nog een paar dagen wachten voor ik hem om kan doen…in dit topic kijken, helpt dan bar weinig!!

3 likes

14 likes

Gatverdamme… wat een prachtig horloge, echt wat een klok! Wist niet dat er een op het HF was (ben niet zo lang lid). Wat heeft deze klok een (prijs)vlucht gemaakt. De allermooiste Moonwatch!! geniet ervan en draag hem in gezondheid!

1 like

Gekocht in 14 seconden…

4 likes

haha wat een snoopy… :wink:

1 like

Damn

2 likes

Heren, na 3 jaar me te vergapen aan al die mooie Speedmasters is het zaterdag 16 januari zover en kan ik, Spooler, melden dat ik dan een legitieme foto mag plaatsen van mijn eigen Speedmaster,
Ik kan wel zeggen:
I’m over the moon
Het is de Big Box versie, en die had mijn voorkeur, niet de nieuwe met het 3861 uurwerk.
Het is voor mij een hele grote stap om dit horloge te kunnen kopen, ik heb er dan ook lang voor gespaard maar dat heeft de vreugde alleen maar groter en beter gemaakt.
Hier op het forum overgenomen van een zeer sympathiek forum lid.
Een foto van mijn Speedy!

51 likes

Gefeliciteerd! Hier ga je van genieten joh :grinning::grinning:

1 like

A big step for you, a small step for mankind :wink:

Geintje hoor! Gefeliciteerd met je Speedmaster. Blijft gewoon één van de mooiste horloges die er is!

1 like

Gaaf! Goede keuze hoor: deze knaller.

Meer dan een beetje

Kan ik er niet over zeggen.

1 like

Super! Gefeliciteerd met deze aanwinst, mooi dat het gelukt is👍

1 like

8 likes

Thanks, ja denk ik ook
Ik wil dat ding al 25 jaar,

2 likes

gefeliciteerd , blijft een topper

1 like

Oeps vautje :flushed:

1 like

Van harte met je Speedmaster! :tada:

1 like

Top, geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd alvast en - zoals dat vroeger ook altijd bij het wachten op mijn verjaardag gold - nog een paar nachtjes slapen en dan is het zo ver! En wordt je droom werkelijkheid!
Benieuwd naar je foto’s! :partying_face::partying_face:

12 likes

Lekker bezig! Het is een superding! :ok_hand:t2:

1 like

Vette foto!

1 like