Ik vond het wel fijn om de verschillen in kleur/modellen zo duidelijk naast elkaar te zien en zijn Engels is ook erg aangenaam/vloeiend. Belichting top in vergelijking met andere die ik voorbij heb zien komen.
Dat weet ik nog niet zo zeker, want een kennis heeft het ook geprobeerd en had de ene kant goedzitten en bij de andere kant kreeg hij één kant van de springbar er niet goed in. Geen idee waarom of wat er allemaal gedaan is maar als één kant wel lukt moet de andere ook gaan lijkt mij.
Voila:
Het is zo goed als uitgesloten voor de nieuwe 3861 Moonwatch, daar moet je flink ga vijlen om het passend te krijgen. De inkeping van de kast is veel kleiner en dus past dat uitstekende lipje er niet goed in.
Zoiets:
Misschien tegen beter weten in hoop ik de Snoopy op zijn tijd te dragen op die bracelet maar hij lijkt de Silver Snoopy geen recht te doen.
Voor de lippen zou je de plastisch chirurg toch moeten vragen om zijn fout te herstellen
Waarom niet ?
Oh. Dat is heel eenvoudig. Een man van zijn statuur hoeft toch niet de hele dag ‘madafakkers’ te roepen op Instagram.
Wat gaat het worden?
Staat m goed!
Heel mooi
Dankje. Zijn echt mooie bandjes van Thestraptailor👍🏻
Haha… Lekker bezig!
Nice! Ben benieuwd wat je ervan vindt en of de prijs stijging gerechtvaardigd is.
Anders ik wel.
Komt door de review van Bart, daardoor toch een nieuwe besteld. Ben benieuwd, want de oude (muv vintage) deed het nooit voor mij.
Heerlijk horloge.