Die band op rechts, smaakvol zeg
Het helpt dat ik een sucker voor cognac/oranje ben.

Thanks! Ja ik was altijd groot fan van het Minotti oranje, maar toen sprak mijn lieve echtgenote haar veto uit
Het leuke van het oranjebruine crocoleer aan de Ultraman, is dat het steeds iets meer donker wordt, terwijl de groeven licht blijven. Dus het donkere past prachtig bij de dieporanje chronowijzer en het lichtere geeloranje mooi bij de indexen. Nerd alert /uit.
Ondanks mooie nieuwe chrono’s op de markt, blijft het design van de Speedmaster toch onovertroffen wat mij betreft:
Sailtcloth strap van Watchbandit? Staan 'm goed!
Beste chronograaf op de markt? Samen met de Rolex Daytona
Sailcloth van Artem.
Ik zie die Sedna Speedy wel voor me op een zwarte croco met een beetje vulling.
Nieuwe Molequin Alzan op de Speedy, voelt voor mij nog wat te netjes. Ik kan niet wachten op wat vlekken…
Ik ook!
Beide mooie bandjes zeg, welke zijn dat?
Dank je, het zijn custom made straps naar mijn specificatie. Ze zijn gemaakt door HDstraps uit Vietnam. Leuk geprijsd en volledig naar wens uitgevoerd.
Amen
Helemaal mee eens! Een klassieker.
Ik heb zo’n sailcloth van watchbandid besteld voor op de oris van een maatje. Heb m nu even op mijn Speedy. Maar wat is dat ding stug. Hoe krijg je m meer in vorm?
Ik las ergens iets over in een beker warm water laten vormen. Maar kan het leer aan de binnenkant daar tegen??
Het is gevoerd met Lorica, synthetich leer. Geen punt.