Speedmaster only II

Ik kan een croco vinden bij Aaron Bespoke voor iets minder waar ik meer keuze heb qua kleur, stiksels, enz. maar die sluiting is echt een prijs van een andere planeet.

Ik heb een RVS vlindersluiting op mijn WG Carrera maar dat is prima want het is de onderkant wat ook nog het meeste krast op kantoor.

1 like

9 likes

Niet zó graag😂

1 like

Heel tof!

Heb ik jaren terug ook gedaan.
Zou het zo weer doen.
Maar wel met een moderne Speedy.
Niet met een Tritium.
Die zou ik zo laten.
Maar dat is persoonlijk.

Geniet ervan!

3 likes

Te laat, hij is zojuist opgepikt door Mikro.
Ik snap je heel goed hoor, had tot een jaar geleden ook een 357050 naast deze 145022. Deed hem ergens voor de zomer vd hand en liep nu tegen deze Mitsu aan. De tritium plaat komt dadelijk gewoon weer mee om vanzelf, geen man overboord.
Bedankt!

3 likes

Terwijl @Nico een hele wijzerplaat laat vervangen, heb ik vandaag beide Speedy Tuesday edities op leer gezet, voor de afwisseling :wink:

27 likes

Prachtig duo!

1 like

:ok_hand:t2: :wink:

16 likes

Die band op rechts, smaakvol zeg :ok_hand:
Het helpt dat ik een sucker voor cognac/oranje ben.


:grimacing:

1 like

Thanks! Ja ik was altijd groot fan van het Minotti oranje, maar toen sprak mijn lieve echtgenote haar veto uit :wink:

afbeelding

Het leuke van het oranjebruine crocoleer aan de Ultraman, is dat het steeds iets meer donker wordt, terwijl de groeven licht blijven. Dus het donkere past prachtig bij de dieporanje chronowijzer en het lichtere geeloranje mooi bij de indexen. Nerd alert /uit.

2 likes

Speedmaster op nieuwe band.

13 likes

Ondanks mooie nieuwe chrono’s op de markt, blijft het design van de Speedmaster toch onovertroffen wat mij betreft:

:heart_eyes:

25 likes

Sailtcloth strap van Watchbandit? Staan 'm goed! :+1:t3:

1 like

Beste chronograaf op de markt? Samen met de Rolex Daytona :wink:

1 like

Vind ik ook.
Ik heb net de Witte Tokio met rode bezel ook maar besteld.

Iemand Explorer kopen? :stuck_out_tongue_winking_eye: :see_no_evil:

15 likes

Sailcloth van Artem.

1 like

Ik zie die Sedna Speedy wel voor me op een zwarte croco met een beetje vulling.

2 likes

Nieuwe Molequin Alzan op de Speedy, voelt voor mij nog wat te netjes. Ik kan niet wachten op wat vlekken… :rofl:

7 likes

Ik ook!

1 like

Beide mooie bandjes zeg, welke zijn dat?

1 like