Dat is inderdaad vreemd, maar wel een bewuste keuze om de sluiting smal te houden. Bij de Apollo 11 50th band valt de sluitingschakel wel netjes in de sluiting en daar is weer het nadeel dat ze makkelijk 2 gaatjes extra erin hadden kunnen maken, of de sluiting iets langer met 2 extra gaatjes. Ik heb het niet nodig gehad maar het is eenvoudiger om tijdens heel warme zomerdagen even twee gaatjes op te schuiven dan een complete schakel erin te gaan zetten. Paperclip versus allerlei Bergeon tools
Correct! Het is dan wel weer grappig dat in de 1861 Moonwatch catalogus twee keer dezelfde referentie staat voor de lange en korte springbars. Dus de verkeerde voor stalen banden. Heel verwarrend als je wilt nabestellen
Ik heb laatst die bij de Apollo 11 50th zaten opgemeten. Ingedrukt scheelt het maar 0,3mm met 20mm. Dus veel marge heb je niet. Maar eraf halen gaat prima.
Dat is geen US 1171 toch?
Nee je hebt gelijk is een 1035
Heel mooie band maar kost wel erg veel!
Neem ons mee in je verhaal… hoe wat wie waar waarom wat? Vind het wel erg gaaf… weet niet of ik het zou durven… is toch wel wat hoor… naja blijft een speedmaster natuurlijk
Ik kan een croco vinden bij Aaron Bespoke voor iets minder waar ik meer keuze heb qua kleur, stiksels, enz. maar die sluiting is echt een prijs van een andere planeet.
Ik heb een RVS vlindersluiting op mijn WG Carrera maar dat is prima want het is de onderkant wat ook nog het meeste krast op kantoor.
Niet zó graag😂
Heel tof!
Heb ik jaren terug ook gedaan.
Zou het zo weer doen.
Maar wel met een moderne Speedy.
Niet met een Tritium.
Die zou ik zo laten.
Maar dat is persoonlijk.
Geniet ervan!
Te laat, hij is zojuist opgepikt door Mikro.
Ik snap je heel goed hoor, had tot een jaar geleden ook een 357050 naast deze 145022. Deed hem ergens voor de zomer vd hand en liep nu tegen deze Mitsu aan. De tritium plaat komt dadelijk gewoon weer mee om vanzelf, geen man overboord.
Bedankt!
Terwijl @Nico een hele wijzerplaat laat vervangen, heb ik vandaag beide Speedy Tuesday edities op leer gezet, voor de afwisseling
Prachtig duo!