Speedmaster only II

Ja. Gebruik ze vooral niet! :wink:

11 likes

Haha :grin::joy::+1:

Er komt met de tijd nog staal bij, maar nato verkies ik elke dag boven de plompe originele band.

4 likes

Ik vind m mooi op de stalen band.

Just saying

1 like

Dat mag. :grin: Mijn vrouw is het met jullie eens!

2 likes

Dan heb je de juiste vrouw :sunglasses:

2 likes

Een 1171 van Uncle Seiko is een aanrader.

1 like

Ja, dat lees ik veel. Is het erg als ik zeg dat er geen non OEM Omega band op komt? Dan nog eerder de band van de 50th ofzo. :thinking:

Er moet gewoon omega op de clasp staan. :see_no_evil:

3 likes

Ik heb dat ook altijd, behalve bij de Speedy. Daar is in de historie natuurlijk al van alles bij gedragen. En de 1171 van US vind ik veel beter en veel beter passen ook dan het origineel. Maar ik snap je wel hoor.

1 like

Ik denk, dat ik met de tijd de witte Tokio inruil op een 50th. Dan zit de oplossing er gewoon aan. Maar eerst op zoek naar een diep rode nato voor deze. :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

10 likes

Oh man. Dit is een prachtig horloge! Die nato gaat hem echt degraderen. Lekker op staal laten!

Mooi. :sunglasses::+1:

Helemaal eens. Zelfs als de UncleSeiko beter afgewerkt is. Is bij mij ook een dingetje. Ik schaam me nog dat ik ooit een (vrijwel zeker) imitatie gesp (tientje - dus…) aan mijn (alweer een tijdje gestolen) 1601 DJ heb gezet. :no_mouth:

Het is ook niet omdat iemand anders misschien zou zien dat er geen Omega-symbool op de gesp staat. Niemand ziet dat. Maar je ziet het zelf elke keer dat je 'm omdoet.

2 likes

Lekker hoor.

1 like

Nipt. :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

Het is en blijft een klassieker en een bandenverslinder.

7 likes

Ik vond dat geen verkeerd banden hoor, op die Tokyo’s.

Maar te allen tijde staal boven NATO :grin:

Opzich is de band prima, de Tokio heeft ook n easyglide… Maar de endlink is veels te lomp wat mij betreft. :grin:

Hier een variant

18 likes

Na een paar jaar geen speedy te hebben gehad is er weer een terug op het honk👌

21 likes