Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Ze heeft toch ook al een man?

3 likes

Vind de AP meer iets voor kleine kinderen… :grin:

8 likes

Ik heb voor de Explorer gestemd. Had ik nu indertijd nog geen Omega duiker, dan zou ik misschien wel eerder een van de Aqua Terra’s gekozen hebben. Maar dat is dus een Explorer geworden. De ATs zijn ook echt prachthorloges (beetje dikker wel, denk ik).

1 like

Heel interessante keuzes. Die green dial AT is in het echt zo prachtig! :star_struck:

De blauwe is trouwens ook erg mooi. De AT’s kijk ik online eigenlijk bijna nooit naar maar elke keer dat ik bij een AD ben blijf ik er toch bij hangen.

1 like

Zondermeer de reverso en dan wat strakker om de pols

Nieuwe battle.

• allebei hebben ze een predecessor
  • saffier
  • chrono
    En een rits aan verschillen.

Omega Speedmaster pro saffier

Zenith Tipo cp2

• Omega
  • Zenith

0 stemmers

1 like

Foutje. Verkeerde diagram.

Dit vind ik wel een moeilijke… Poeh

1 like

Aha! Goede battle dus! :grin:

Precies dat. Daarom wel een goede Battle.

1 like

Ik heb de bovenste en had de onderste. De Zenith wint het net, maar is eigenlijk een tikje groot (voor mij). Niet te groot, groot.

1 like

Explorer can’t go wrong!

1 like

VInd die groene er ook heel cool uitzien op foto’s. De blauwe (zonder blauwe accenten op de dial) vind ik ook heel strak, maar er zijn nog veel meer mooie blauwe horloges (Rolex, Grand Seiko), dus zou hier niet per direct voor gaan, als ik voor een AT zou kiezen.

Het gekke is dat ik online zelden iets tegenkom over AT’s, terwijl ik ze op foto’s er altijd goed uit vind zien. Ook op HF weinig posts over de nieuwe AT’s, en dan toch eerder de oude. Heeft een paar maanden geleden een grijsblauwe variant in het blauwe deel gestaan, geen idee of die uiteindelijk is weggegaan, maar ook erg weinig animo.

Enige punt waarom ik twijfel om een AT aan te schaffen is dat ik mij afvraag of het een tijdloos design is. Als ik naar de vorige versie AT kijk (met datum op 3 uur) vind ik die er al erg gedateerd uitzien. Hetzelfde met de vorige versie van de Seamaster 300m, om nog maar te zwijgen over de versie die Brosnan had.

Heb je de groene AT zelf?

(Nog) niet… wel al een keer bekeken en staat wel op de planning!

Ik snap wat je zegt over het design.

1 like

Origineel of een mod.

17751618-n1z2zp6wj1jncjqubfzkg96k-Zoom

• Mod met blauwe plaat
  • Origineel

0 stemmers

De kroon van de mod is ook langer :thinking:

2 likes

Serieus dit? :thinking: :joy:

4 likes

Godslastering. Een Rolex is niet om te modden! :scream:

Nounou, Ralph. Het zal God een rotzorg zijn. En het is wel een originele plaat hè.

2 likes

Haha ik ben overigens niet gelovig. Absoluut niet zelfs. Maar ik zou hem lekker origineel houden of verkopen en doorsparen voor een white gold bluesy. Dit is het zeg maar niet niet, verre van zelfs :sweat_smile: