Explorer can’t go wrong!
VInd die groene er ook heel cool uitzien op foto’s. De blauwe (zonder blauwe accenten op de dial) vind ik ook heel strak, maar er zijn nog veel meer mooie blauwe horloges (Rolex, Grand Seiko), dus zou hier niet per direct voor gaan, als ik voor een AT zou kiezen.
Het gekke is dat ik online zelden iets tegenkom over AT’s, terwijl ik ze op foto’s er altijd goed uit vind zien. Ook op HF weinig posts over de nieuwe AT’s, en dan toch eerder de oude. Heeft een paar maanden geleden een grijsblauwe variant in het blauwe deel gestaan, geen idee of die uiteindelijk is weggegaan, maar ook erg weinig animo.
Enige punt waarom ik twijfel om een AT aan te schaffen is dat ik mij afvraag of het een tijdloos design is. Als ik naar de vorige versie AT kijk (met datum op 3 uur) vind ik die er al erg gedateerd uitzien. Hetzelfde met de vorige versie van de Seamaster 300m, om nog maar te zwijgen over de versie die Brosnan had.
Heb je de groene AT zelf?
(Nog) niet… wel al een keer bekeken en staat wel op de planning!
Ik snap wat je zegt over het design.
De kroon van de mod is ook langer
Serieus dit?
Godslastering. Een Rolex is niet om te modden!
Nounou, Ralph. Het zal God een rotzorg zijn. En het is wel een originele plaat hè.
Haha ik ben overigens niet gelovig. Absoluut niet zelfs. Maar ik zou hem lekker origineel houden of verkopen en doorsparen voor een white gold bluesy. Dit is het zeg maar niet niet, verre van zelfs
waarom zou een Rolex niet te modden zijn en een ander horloge wel? Als je geld zat hebt, lekker boeiend
Nou, voor 10k zou hij me wel passen, maar ze vragen 20k op Chrono.
Edit, grappig. De foto die ik er voorheen afhaalde had nog de Oysterband (zie boven),
en nu in de advertentie alleen jubilee en blauw rubber.
Nog een keer 10k erbij en je hebt een volledig witgouden Blue Submariner.
Weet je wel niet hoeveel er gemod wordt met die dingen? Met name dan de dd’s en dj’s.
Ik vind het maar een bij elkaar geraapt zootje. Blauwe plaat van ander horloge, Jubilee band van ander horloge. Zou lekker origineel houden of voor 20k iets heel anders kopen. Daytona of zo of een dikke Day-Date.
Mooi als duo!
Graag gedaan.
dat is nu weer net niet de bedoeling…
Welke andere horloges heb je in je collectie momenteel?
Ik kan me herinneren dat je de vorige Seamaster erg vlot verkocht.
Deze GS zou een vaste waarde worden toch?
Dan zeg ik, koop een Seiko duiker naast je GS & ga vanuit die weer langzaam opwerken naar een 2 piece.
Klopt de zwarte versie vond ik uiteindelijk minder geslaagd en dat had te maken met de zwarte golfjes, dat gaf een erg hoog metallic effect. De witte heeft dat niet…plus mooi contrast tussen witte plaat en zwarte bezel. Daar houd ik van.
En vwb de GS…klopt idd ook. Was wel het plan. Misschien moet ik daar aan vasthouden…for once.
@RLC niets anders in de collectie…ik ben erg van 1 horloge at a time.