Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Dan zou ik misschien wel voor een Grand Seiko Springdrive gaan met een Seiko Uemura / Captain Willard erbij. Gaaf duo lijkt mij zo!
Maar de Great white is ook fantastisch. Je kunt eigenlijk geen foute keuze maken.

3 likes

Ja, we zijn uiteindelijk gewoon koopziek. Ga lekker flippen met een goedkoper horloge ernaast, mijn ervaring met witte platen is dat ik ze zo zat ben… En jouw GS? Die blijft het mooiste wat er verkrijgbaar is voor de centen. :+1: Lekker duikertje ernaast :+1:.

5 likes

Jullie hebben zeker een goed punt.

Zit veel in…ook vwb koopziek. Of dat ietsje anders gezegd…zin in iets nieuws om te proberen. Hoort beetje bij de hobby. Maar…1 vaste beauty in de collectie is ook wel een mooi uitgangspunt. :+1:

Eens ff een nachtje op 1 oor…en dan morgen zien hoe ik er in sta.

3 likes

Dat is altijd verstandig! Maar de Grand Seiko heb je dus al?

1 like

Jazeker nu 30 dagen. :sunglasses:

2 likes

Dan zou ik er nog even wat langer van genieten en kijken of je een mooie midrange erbij kunt nemen. Denk dat je er ook minder snel op uitgekeken raakt als je meerdere horloges tot je beschikking hebt.

1 like

Zeker waar. Al is het niet een gevalletje erop uitgekeken zijn maar meer gevalletje zin in weer iets anders. Enfin…The Rhyme of the Ancient HF-er… :joy:

1 like

Ik zou dan morgen nog eens een nachtje op het andere oor slapen :laughing:

1 like

Haha :laughing:

1 like
  • Omega Seamaster 300 blauw
  • Omega Seamaster 300 wit

0 stemmers

3 likes

Tja… :joy:

1 like

Hee, onverwacht meer animo voor de witte

2 likes

We zijn nog maar net begonnen :wink:
En nu ligt blauw weer voor :grin:

Hmm sounds like Iron Maiden…
Deze dan

13 likes

It does :+1: :sunglasses:

1 like

Ben jij predikant voor het Uemura geloof geworden? Je weet hem in elke post aan te prijzen zoals een johova zijn voet tussen de deur post.

@daffie

Heb je de nieuwe zenith chronomaster sport als gezien?

Stalen band, stof, zwarte of witte dial…

2 likes

Mooi ding…zie 'm nu voor het eerst. Maar wel flink buiten budget. :blush:

1 like

Ah. Maar grijs is die een stuk betaalbaarder.

1 like

Gewoon een iconisch model met een eigen gezicht. En voor die prijs het beste wat je op dit moment kunt kopen.