- Cartier Tank Solo
- Cartier Santos
- Jaeger Lecoultre Reverso Classic
- Jaeger Lecoultre Reverso Tribute
0 stemmers
Kijk. Dat was nuttig.
Ze heeft al iets wat op de eerste drie horloges die je noemt lijkt. Ik zou een rode JLC voorstaan zodat ze wat kan afwisselen. Twee horloges die exact hetzelfde doen lijkt mij minder.
Die golfjes zijn veel te druk. Ik vermoed dat als de zwarte golfjes je de keel uit hingen, de witte dat ook weer gaan doen.
Een eeuwigheid voor jou. Het moet gezegd.
Beste duikertje ooit.
Hoe is het mogelijk dat de tank zo weinig stemmen krijgt.
De JLC is de meest logische aanvulling. Tof horloge. Ik had zelf wel liever de variant met blauwe strap en witte plaat gezien, maar dat vind zij niks. Als straks alles weer open is gaan we weer passen. Wordt vervolgd…
Ja, hallo, wiens horloge wordt het nou? Ik zie het al. Stiekem boefje. Een unisex-model weggeven om 't vervolgens zelf te gaan drage… hee… wacht…
Nee die witte golfjes zijn veel meer 1 geheel dan op de zwarte 300M. Dus veel minder het golfpatroon effect en metallic look van de zwarte. Maar…de witte gaat het sowieso niet worden ipv de GS. Die beslissing is al genomen.
Zo voelt het ook.
Als je een keer een week wilt oversteken met een Chronomaster laat je het maar weten. Ik zal voorzichtig doen, dat beloof ik.
Leuk idee…houd ik in gedachten. Ps laatst de witte Chronomaster van Ruben @scrubsaurusrex irl mogen aanschouwen. Strak hoor! Heb jij dezelfde?
Yup. Exact die.
Of je moet m’n aquamarijnen GS willen lenen, kan ook. Die heeft wat krasjes, maar soit.
Nice. Wel kwaliteit zeg zo’n Chronomaster.
Ik ga voorlopig weer lekker genieten van mijn GS. Dat doe ik overigens iedere dag…het is een beauty. Jij ook volgens mij…je hebt 'm echt al lang onderhand.
En ik ga mij eens bezinnen wat er naast de GS moet gaan komen…
Weet je dat wel zeker?
Twee “betaalbare” horloges.
- Hamilton Jazzmaster H32766513
- Oris Artelier Small Second, Pointer Date
0 stemmers
Pas maar op met die ruil, ik denk dat ik de Citizen ga kiezen ipv GS als ik weer een hoogwaardig Japans horloge terug in huis breng. Straks bekeer jij je ook .
Ik ben uiteindelijk toch voor de mini turtle gegaan. Die SPB143 viel uiteindelijk wat tegen maar de Uemura moet ik ook nog eens proberen. Evenals de SBGV245.
Haha…ja wie weet.
Gouden cijfers en witte plaat is geen gelukkige combo.
Die Oris klopt helemaal i.m.o.
Ook de datumaanduiding vind ik echt een toevoeging.