Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Die groene DJ 31 gaat grijs gewoon voor 9k…

1 like

Heb je ook een foto van je vrouw?

das makkelijker om een passend horloge uit te zoeken😉

4 likes

[even aangepast ivm privacy] :shushing_face:

5 likes

Ik blijf bij mijn standpunt AP. Die past er mooi bij hoor😉 moet je wel even een tasje met zilver hengsel kopen

1 like

Haha AP is haar favoriet. Ze komt om in de tasjes, dus dat komt wel goed! :smile:

1 like

Een vrouw kan wel wat steentjes hebben in haar horloge, maar niet teveel. Jouw voorbeelden zijn allemaal chique op de Rolex met die steentjes na. Too much.
De JLC is echter by far het meest classy.

3 likes

Jouw vrouw ziet er uit als een stijlvolle dame.
Dan denk ik dat zo’n Reverso een stuk chiquer is dan de andere opties (met name de AP).

Just my 2 cents…

1 like

‘Rustig aan’ weer aan het orienteren voor iets nieuws, benieuwd wat de mening hier is, al heb ik al wel een idee…

Zijn naar mijn idee allen sportief / dressy, zeker gezien de PCL van de eerste 2.

Omega Aqua Terra green dial (wel op staal ipv leer, rubber niet mogelijk, zou ook mooi zijn op zwart rubber)

Omega Aqua Terra blue dial (2020 release)

Rolex DJ 126 234 blue

Rolex Explorer 1 mk2

Tudor Black Bay 58

Dit zou een aanvulling op mijn Speedmaster en Scuba Dude zijn.

• Aqua terra green dial
  • Aqua terra blue dial
  • Rolex DJ 36 mm
  • Rolex Explorer 1 mk2
  • Tudor BB58

0 stemmers

Ze heeft toch al een horloge? :face_with_monocle:

1 like

Ze heeft toch ook al een man?

3 likes

Vind de AP meer iets voor kleine kinderen… :grin:

8 likes

Ik heb voor de Explorer gestemd. Had ik nu indertijd nog geen Omega duiker, dan zou ik misschien wel eerder een van de Aqua Terra’s gekozen hebben. Maar dat is dus een Explorer geworden. De ATs zijn ook echt prachthorloges (beetje dikker wel, denk ik).

1 like

Heel interessante keuzes. Die green dial AT is in het echt zo prachtig! :star_struck:

De blauwe is trouwens ook erg mooi. De AT’s kijk ik online eigenlijk bijna nooit naar maar elke keer dat ik bij een AD ben blijf ik er toch bij hangen.

1 like

Zondermeer de reverso en dan wat strakker om de pols

Nieuwe battle.

• allebei hebben ze een predecessor
  • saffier
  • chrono
    En een rits aan verschillen.

Omega Speedmaster pro saffier

Zenith Tipo cp2

• Omega
  • Zenith

0 stemmers

1 like

Foutje. Verkeerde diagram.

Dit vind ik wel een moeilijke… Poeh

1 like

Aha! Goede battle dus! :grin:

Precies dat. Daarom wel een goede Battle.

1 like

Ik heb de bovenste en had de onderste. De Zenith wint het net, maar is eigenlijk een tikje groot (voor mij). Niet te groot, groot.

1 like