Speedmaster only II

Huispak, slippers en een speedy op nato😎

16 likes

Voor wie het wat interesseert: ik hoor net van een Omega Boutique medewerker dat de nieuwe Snoopy NIET limited wordt.

5 likes

Waar heb ik dat toch eerder gelezen…?

1 like

Zn 50 berichten hierboven…

2 likes

Hij blijft mooi.

6 likes

Ik heb het al eerder geschreven maar het is nu ook aan Omega boutique personeel kenbaar gemaakt. De Apollo 8 was ook niet limited. Ik vind het wel wat hebben, paar keer proberen en dan pas bestellen ipv blind iets moeten bestellen. Prijskaartje zal dan niet meer zoals vanouds zijn ben ik bang.

1 like

Zal wel rond de 10k worden, niet zoals de Tuesday 5.5k

1 like

Matchende stripes🤣

1 like

Ben er ook bang voor, maar als het staal wordt en het nieuwe standaard 3861 uurwerk heeft, schat ik het wel iets lager in. De Speedy Tuesday 1 Silver Snoopy en de Speedy Tuesday 2 zaten inderdaad tussen de 5300 en 6000 euro. Een niet-limited-uitgave is vaak iets goedkoper. Maar we gaan het meemaken. Omega lijkt langzaam in het gat van Rolex (euh…) te willen springen. Dus de Rolex prijzen gaan omhoog, Omega zoekt aansluiting. Beide massaproducten dus ergens is de rek er ooit wel uit.

1 like

Hopelijk wel binnenkort wat plaatjes van het nieuwe model, of zal dat pas in oktober komen?

Ik denk pas in oktober, anders gaat het “effect” een beetje verloren. Wellicht lekker er weer wat voortijdig uit. Het meeste wordt tijdens het besloten Time to Move alleen aan pers en retailers (zwaar embargo) getoond.

Nog één druppeltje kwijl en het loopt over…! :drooling_face:

12 likes

Bij het sluiten van de markt een foto, eigenlijk al vergeten dat het dinsdag is

9 likes

10 likes

Wat een *&T&RÊ(&^ is die stalen band van de speedmaster. Die schroefjes zijn miniscuul en lijken vast te zitten als een huis. Een uitschietertje met als resultaat een diepe kras is ook zo gemaakt kan ik me voorstellen.

Moet eigenlijk een schakeltje uit. Iemand een tip? Bij S&C zullen ze wel weer een volledige beurt willen plannen om een schakeltje te verwisselen ben ik bang :smile:

Even schroefjes verhitten. Zit vast met locktide.
Fohn erop en draaien maar.

1 like

Vanavond nog eens proberen met een fohn. Had al wel de band in warm tot heet water gelegd maar mocht niet baten.

Horloge aangeschaft bij S&C? Anders lijkt het me dat ze dat schakeltje er prima voor je uit willen halen.

1 like

Nope niet daar gekocht

Ik ben met de mijne gewoon naar een Omega AD gegaan… hij vroeg wel waarvan ik hem had. Was volledig gratis… Voor de rest nog een reisetui gekocht uit beleefdheid :sweat_smile:

2 likes