Speedmaster only II

Ik heb die van mij voor € 3760,- nieuw van de AD afgelopen week. Dus corona is toch ergens goed voor.

2 likes

Nou. Dat lijkt mij nieuw een superprijs

Dat dacht ik ook :grin: Dus ik heb er nu een om de pols na jaren naar een speedmaster kijken, maar puntje bij paaltje toch voor een ander te gaan.

Moet wel zeggen dat ik blij ben met al mijn keuzes tot nu toe. En nu ik hem om de pols heb ook wel begrijp waarom ik hem al die tijd heb laten liggen. Dat klinkt heel negatief, maar het is het meest ingetogen horloge wat ik sinds jaren heb gekocht. En ik heb mij eeuwig mentaal verzet tegen een “plasic” glaasje terwijl ik de saffier versie niet mooi vind. Omega zou eens met oris moeten gaan praten waar zij die van de 65 vandaan hebben. Of zouden ze het expres doen, die melk rand bij het safier? Zodat er genoeg differentiatie tussen de ene en de ander versie zit zodat de ene de verkoop van de andere niet schaad.

Maar hoe dan ook. Ikke blij met de hesalite versie. En ik heb genoeg Nasa nerd meuk om de komende jaren door te komen met “je horloge en …” topics.

2 likes

Welke AD?

You got PB

1 like

bij wwwachtes.nl staat deze ook voor dit bedrag te koop.
Daar koop ik ook mijn Omega’s, uitstekende man!

5 likes

Wat is het toch mooi buiten.

12 likes

… sjips, had gehoopt dat niemand het gezien had. :rofl: :joy:
De foto staat inmiddels bij de Seamasters. :sunglasses:

1 like

Thanks! :ok_hand:
De Speedy vind ik ook ontzettend fraai.

11 likes

9 likes

:beers:

10 likes

Wat een ultra gave foto :ok_hand:t3:.

En ja @youngwatchenthousiast, er komt inderdaad een nieuwe Snoopy uit. De geruchten in de wandelgangen zijn wel interessant (vind ik):

• mogelijk geen limited edition net als bijvoorbeeld de James Bond 300m. Is dat beter? Mwah…
  • 17 april was de belangrijkste datum rondom de Apollo 13 missie maar gisteren dus geen lancering van een nieuwe Speedmaster Snoopy. Iedereen roept Corona als oorzaak, maar ik had al begin dit jaar van een insider gehoord dat ze tijdens het Time 2 Move event (dat veel later gecanceld werd) niet de nieuwe Snoopy zouden aankondigen. Time 2 Move is een press/retailer-only event, waar je je mobiele telefoon moet inleveren. Sterk embargo dus, en daar worden de modellen van later in het jaar getoond. Dus ik denk niet dat de Corona crisis de oorzaak van deze verlate release is. De gekozen datum snap ik niet. Iemand idee? Tijdens time 2 move zouden ze wel de nieuwe “regular production” Speedmaster Moonwatch 3861 introduceren…
2 likes

Het is de dag waarop ze van nasa de snoopy award kregen geloof ik.

1 like

Archieffoto’s, inmiddels weer een in bezit. :nerd_face:

9 likes

Check! “ On October 5th, 1970, NASA gave the Omega Speedmaster a Snoopy award to acknowledge the crucial role the watch played during the Apollo 13 mission.”

1 like

Voor iedereen die heeft geklikt op de niet werkende link, het gaat om William Wien en zijn adres is;

wwwatches.nl

Komen mijn Speedy’s ook vandaan.

2 likes

Thanks, haastige spoed…

Ondanks posts op het HF met allerlei theorieën of men nu wel echt op de maan geweest is en dat de astronauten hun Rollie mee hadden als backup, blijft de Speedmaster nog steeds mijn “grail” watch en geniet ik er elke dag van

19 likes

12 likes

Wat anders op speedy dinsdag?

18 likes