Speedmaster only II

Speedy Saturday

8 likes

Helaas is de mijne in stof opgegaan … :stuck_out_tongue_winking_eye:
Mis deze Pro nog dagelijks!

7 likes

Van je fouten kunnen je leren🤗, dus gewoon weer aan Speedmaster gaan⌚

1 like

4 likes

Strakke foto’s van een hartstikke mooie Omega!
Fraai. Heb je het Omega logo in het hesalite glaasje gezien? Heb je prachtig in beeld gekregen!

Dat moet de Seamaster er uit. Die is ervoor in de plaats gekomen.
Daar afscheid van nemen, ben ik nog niet klaar voor. :wink:

3 likes

Dat snap ik. Is ook een lekkere zomerklok zo’n Seamaster, laat staan op Rubber👌

1 like

Moest m even af doen en het licht juist laten vallen, maar het valt nog niet mee met mijn mobiel om op ‘de plaat’ te krijgen

5 likes

Wel goed gelukt! :ok_hand:

Ik had 'm ook …

7 likes

Mooi zeg!

Poging 2

6 likes

Speedmaster Racing 44.25mm

13 likes

Ik overweeg nu sterk om morgen mijn urentelwijzer los te wippen en (nu perfect) te herplaatsen. Grootste punt wordt, om glimplekjes op de plaat te voorkomen. Ik heb wel wat in gedachten. :sweat_smile::sunglasses: Als ik het aandurf, watch this space, tomorrow. :+1:

4 likes

De ene smartphone doet het inderdaad vlotter dan de andere. Het valt op hoe vaak ze schuin staan… Is 't zoveel gevraagd om het logo recht te zetten?
Uit de losse pols met een Samsung Galaxy S10:

Succes alleszins! Hopelijk wordt’t geen fiasco, maar het is gelukkig niet de eerste keer dat je dit doet (veronderstel ik) :blush::+1:

5 likes

That’s right! Ik weet ook al dat-ie heel erg vast zal zitten. Mijn glaslogo staat super, trouwens - en dat is helaas de uitzondering op de regel.

2 likes

He het is gekukt met de mesh zie ik, staat goed! :+1:t2:

11 likes

Je legt het bij de assemblage echt volkomen los op de kast, en eer dat je de inpers-pons er precies op geplaatst hebt, kan die procedure het glas al een fractie verdraaien.

2 likes

Kan ik me iets bij voorstellen… En liever geen perfect glaslogootje dan een wijzer natuurlijk :grimacing:

11 likes

All die speedies maken mij hebberig :frowning:

1 like