O jee, dat glaslogo!
Zijn die niet te groot voor jou?
Nee, absoluut hetzelfde hier. Zelfde met de BB58: al vaak gepast, nooit m’n dingo’s (edit: ding om, dus ) de pols, maar die foto’s hier zijn altijd zo mooi!
Best onacceptabel voor omega…
Gotta love autocorrect. Had ik maar dingo’s.
Het is nipt maar onder een betere hoek valt dat wel mee, denk ik. Op leer sowieso.
Ben het trouwens bij beide (Speedy Pro en BB58) eens. MEGA fotogeniek maar in het echt niet voor iedereen bingo (voor je dingo).
Gave editie vind ik dit
even een klein verhaaltje… ik heb een kleine beschadiging in de kast van mijn speedmaster dus heb ik een mail naar Omega gestuurd waarin ik vroeg of ze dat kunnen fixen… en ja! dat kunnen ze zeker… of ik blij ben mt het antwoord dat ik kreeg? nee niet echt… het blijkt dus dat ze voor zo’n kleine beschadiging de hele kast moeten vervangen… en omdat dit een limited edition is moeten ze een hele nieuwe kast maken met de bijpassende serienummers. kosten voor zo’n nieuwe kast? 3300,43 en dan ben je er nog niet want er komen ook nog interventiekosten bij van 950 euro voor een goud/stalen speedmaster. als extra moet je waarschijnlijk ook de verzendkosten betalen…
zonder de verzendkosten kom je uit op een totaalbedrag van 4250,43! voor alleen een nieuwe kast. voor dat geld heb je bijna een gloednieuwe seamaster diver 300m!
moraal van het verhaal is dus dat je je speedmaster niet moet
beschadigen.
edit: even voor de info, alle bedragen zijn in euro.
Foto?
dan moet ik mijn horloge weer pakken… zal ik zo wel doen.
Is het echt een beschadiging of gewoon een krasje?
nee echt een beschadiging, een klein chipje uit de kast. komt waarschijnlijk door het knoopje van mijn jas.