Eigenlijk past het wel goed, Speedy op rubber.
Sportief horloge op een sportief bandje.
Jammer dat ze voor mij te groot zijn
Eigenlijk past het wel goed, Speedy op rubber.
Sportief horloge op een sportief bandje.
Jammer dat ze voor mij te groot zijn
Volgens mij past een Speedy op elke strap, zelden gezien dat het niet past eigenlijk
FOIS niks voor je? 40mm ipv 42mm
Fois vind ik niet mooi helaas. Wel Gepast maar te klassiek.
Grappig dat iedereen dat zegt maar het verschil tussen de FOIS en vergelijkbare modellen en de traditionele Professional is volgens mij alleen de kroonbeschermer. De diameter van de bezel is volgens mij hetzelfde. Lug to lug weet ik niet, maar is uiteindelijk doorslaggevend of het past of niet.
Edit: dit artikel op OF bevestigt het:
https://omegaforums.net/threads/first-omega-in-space-fois-lug-to-lug-size-needed.21991/
Heb ik inderdaad wel eens vaker gehoord, vandaar dat de Speedmaster professional vaak als een 40mm draagt, door de aflopende pootjes (ondanks de 42mm)
Man man man, ik vind rubber echt geen gezicht en verschrikkelijk op de speedmasters (ieder zijn ding verder )
Mijn voorkeur gaat uit naar staal en anders een elegante leren band (20-16)
Heerlijke strap die cordura, zou dan alleen voor zwart gaan
Wat voor rubber band is dat?
Ik heb nog rubber voor de Planet Ocean liggen. Dat zou ook moeten passen.
Gaaf bandje, @Robbj. Waar vind je zo iets?
@SAT, idd. Rubber en een speedmaster is het gewoon niet niet als je het mij vraagt.
Ja dit is wel lekker. Op de Erica stond de Speedy ook opvallend goed.
Dit is een RubberB, eigenlijk voor een Rolex sub. Ik had deze toevallig hem liggen en vond hem qua kleur wel mooi passen. Het zit niet perfect (onderkant sluit niet helemaal aan) maar best draagbaar.
Cool, thx! Helaas heeft mijn speedy 19mm…
Haha ik ken het gevoel