Ik vind deze er top uit zien:
Croco of slangenleer vind ik dan weer totaal niet op een Speedy passen.
Ik vind deze er top uit zien:
Croco of slangenleer vind ik dan weer totaal niet op een Speedy passen.
Wat is het verschil tussen deze en hun Cordura?
Volgens mij niets. Als ik op hun site materiaal cordura selecteer krijg ik alleen deze.
Zomaar… omdat hij in 1981 in elkaar is gezet en ik em nu in dit heerlijke weer mee uit wandelen heb genomen
Recente service/polish? Oogt als nieuw! Ben zelf blij met de (nieuwe re-issue) 1171 band die ik op mijn goednieuwe exemplaar heb gezet, zit meen ik ook op die van jou.
Horloge is, uit mijn hoofd, in 2016 door Omega voorzien van nieuwe kast, glas, bezel (helaas onjuiste, zit dot under en moet dot over 70 zijn) en service, gezien de indicatie van verzekering heeft iemand schade geclaimd, het horloge geheel als nieuw laten herstellen en direct te koop gedaan.
Via wat omzwervingen als ruilobject is het gelukkkig bij mij terecht gekomen.
Mijn band is idd ook een reissue
Die is mooi @Richard1973. Zie je niet vaak hier. Spookt bij mij ook al een tijdje door mijn hoofd. Waar heb je een goed exemplaar gevonden?
Ja, @Myspeedyworld, die is inderdaad erg gaaf. Ik heb m al eens eerder gehad en vanaf dat moment gaan switchen tussen de verschillende Speedmasters. Uiteindelijk kom ik toch weer bij deze uit. Ik heb m gevonden op chrono24 en ik verwacht dat de Broad Arrow morgen wordt afgeleverd. Het is een exemplaar uit 2007, maar met een full service van maart 2020 en een jaar garantie. Ik zal foto’s posten hier.
Die is ook heel gaaf! Is dit een re-issue?
Zonder Rolex vouwsluiting hoop ik
Ik zal de Planet Ocean band ook eens op de Speedy proberen.
Deze kleur rood matched goed met de plaat.
En optisch past de band ook goed.
Ja. Dit is de 60th anniversary trilogy edition. 38.6 mm groot
Klinkt goed! Ben benieuwd!
Ja hier komt als volgendeqq ook een speedy vraag is alleen nog welke. De pro of de Broad Arrow. Prijs is nagenoeg hetzelfde.
Dat bandje staat hem echt top man!
Apart hoor! Ook nog niet eerder gezien! Kan je hier wat meer over vertellen?
@Brick, nice nieuwe bandje? Zelf ook aan het oriënteren op iets nieuws voor dit mooie exemplaar. Had een mooie vintage-stitched aligatorbandje gevonden van Kauffman. Helaas werd het niet meer gemaakt… Waar heb je deze vandaan?