Dit is de charcoal van two stitch straps.
Goed en niet te duur. Voorbij het grijs en net geen zwart.
De Grijze suède van Bulang vind ik zelf nog mooier.
Dit is de charcoal van two stitch straps.
Goed en niet te duur. Voorbij het grijs en net geen zwart.
De Grijze suède van Bulang vind ik zelf nog mooier.
De Speedmaster Teutonic was volgens de geruchten gericht op de Duitse markt. Ref 145.0040.
Is in 5 uitvoeringen gemaakt met deze kastvorm maar vrij zeldzaam. Destijds was hij duurder dan de standaard Speedmaster.
Het is de dunste Speedmaster to date met het 861 caliber.
Hier een 2 linkjes met iets meer info:
http://chronomaddox.com/teutonics.html
Thanks. Kun je binnenkort een voorbeeldfoto showen?
Heb m’n Speedmaster sinds gisteren weer op staal. Ben ook opzoek naar een leuke band voor van de zomer. Zit zelf aan deze band van Watchbandit te denken: https://watchbandit.com/product/sailcloth-watch-strap-black-wb-original/?utm_source=IGShopping&utm_medium=Social
Nog niet met deze band, maar maandag de klok wel
Mooi
Mooi, maar ik zoek een short-length strap. De meeste zijn vrij lang en dat vind ik niet mooi. Bij Bulang hebben ze bijvoorbeeld kortere lengtes en die zijn precies goed
Hoe bevalt die maat? Voor een niet-chrono zou ik het prima vinden. Echter heb ik eens een reduced om de pols gehad en daarbij vond ik de verhoudingen ivm de chrono‘s niet fraai / te klein.
Vandaag een Speedmaster TINTIN opgehaald ,300 km gereden nu aan het genieten van mijn NA .! 20200510_121045|281x500
Hij is fijn!
Super. Sterker nog veel beter dan de pro. Ik vind de pro mooi om te zien, maar is IMhumbleO voor mij te groot.
Ik vind overigens de verhouding bij de pro tussen subdials en kast ook te ruim. Bij het originele ontwerp daytona is dat ook veel mooier.
Deze 2915 remake is perfect qua balans.
Erg mooi leer zelfs. Is dat een stock foto, of heb je die band zelf? Indien het laatste: waar heb je die gekocht? Ik zoek nog zoiets voor de morgen door mij te ontvangen broad arrow.
Ik hoor graag als je een mooie band hebt weten te scoren! Ben ook nog opzoek
Ziet er op de foto’s in ieder geval prachtig uit!
Is goed
Ja goed is die hè, postte ik gisteren ook al.
Zeker! Denk dat ik ‘m ga bestellen, prima band voor van de zomer. Band is wel aan de binnenkant van leer hmm…
Thanks!