Speedmaster only II

Ik doe vanaf vandaag ook mee!

NA topic volgt nog.

22 likes

En? Voelt goed hè? :wink:

1 like

Heel Nice! :fire:

1 like

Ik vermoed dat de 1171 (niet 1173) bedoeld wordt…? Je hebt hier een erg vaste hand voor nodig, en een vrij zoete Glardon-blokvijl. :+1:

430 euro via de AD.

2 likes

Ik bedoel inderdaad de 1171, typo :scream:

2 likes

Hee top! Met 1171 en al! Pasten de endlinks, of zijn ze voor je op maat gemaakt?

Je tachy-lunette zit netjes recht volgens mij, rekening houdend met de schuin genomen foto. :grin::+1:

1 like

De endlinks zijn door de vorige eigenaar @jvk_1971 op maat gemaakt, dat is wel fijn natuurlijk!

Enne die tachydinges… :grimacing:

Kun je het hier zien?

3 likes

Pic is nog steeds niet perfect recht van voren, maar eerste indruk is goed. :+1:

Ook altijd fijn als de eerste krasjes er al op zitten. Met dat probleem zit ik hier nu… Nog 99,98% perfect… :sweat_smile:

Ultraman op de 1171/633

25 likes

Erg leuk dat de 1171/633 combi zo aanslaat! Is toch veel mooier dan dat lompe Bright-Bling ding dat er meegeleverd wordt.

:innocent::pray::grin:

6 likes

Ben het helemaal met je eens!

Die 1958 is eigenlijk gewoon niet mooi.

:beers:

3 likes

Whatever, ding heeft al 6 verschillende typenummers gehad geloof ik… :wink:

1 like

Valt mee (vind ik), gewoon een metalen nagelvijl plat op tafel leggen en steeds beide zijkanten van de 633 endlink een gelijk aantal keer heen en weer bewegen over de vijl (die dus stil ligt). Let er wel op dat het hele oppervlak van de zijkant de vijl raakt, anders ga je scheef. Het vijlen op deze wijze doe je steeds bijvoorbeeld 10x en dan check je of de 633 beter past. Op een gegeven moment past het perfect. En superstrak resultaat. Vrouwlief heeft vast zo’n vijl liggen :wink:.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Ik vind hem eigenlijk wel tof. Daarnaast vind ik het solide gevoel een vereiste voor een horloge in die prijsklasse.

1 like

Ik zie de Apollo 11 50th anniversary nog best vaak terugkomen hier. Dat is mijn grail watch op het moment, maar ik denk dat hij te groot is voor mijn pols… Toch eens langs de dealer om te zien hoe zo’n 42mm eruit ziet.

12 likes

Ik hoop dat je de trap gezond op bent gekomen! Ik heb iets met je feedback gedaan en maar een Speedmaster gekocht. Kan ik ongestraft meedoen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hier net na aanschaf zonder 1171

17 likes

Top! Gefeliciteerd. Zo ga je met feedback om :muscle:t3:

1 like

Welkom bij de club, van harte met je Speedmaster! :muscle:t2:

1 like