Speedmaster only II


Speelkwartiertje

19 likes

18 likes

Kan iemand mij hier mee vertellen over een ‘first batch’ wijzerplaat van de Speedy Trilogy? Met ‘oval O’? Zou een variant zijn op de latere wijzerplaten … maar ik vind hier nergens iets van op fora

(@Brick)

1 like

Geen idee. Waar heb je zoiets gelezen?

Echt een gaaf model dit!

1 like

@Mr.Cumulus

Heb jij ook een ovale O ?

Dit is de mijne:
Serie 1xxx

3 likes

Lijkt er wel op 3xxx

11 likes

Geen oval O ?

Hiep hoi ik ben sinds gister bij de club:


Meteen op het bandje geslingerd dat ik van @WPS heb overgenomen.

21 likes

Ik ben al een tijdje aan het nadenken over een stalen band voor mijn Mk40. Een nieuwe bij de AD is met echt te duur (1000 ballen…:face_with_raised_eyebrow:). Maar 2e hands heb ik ze nu ook niet echt gezien voor minder dan 400-500 euro. Is wel echt een serieuze overweging, maar ik wilde toch ook eens polsen of er goede alternatieven zijn. Misschien andere Omega bracelets, maar zeker ook aftermarket banden.

10 likes

@Brick heeft wel duidelijk een andere G dan @Mr.Cumulus. Liggende streep is veel langer. Verschil in ovale o is op deze foto’s niet goed te zien. Die G duidt wel op verschillen in de wijzerplaten.

2 likes

Zit wat in …

@Mr.Cumulus , zou je eens een foto van boven willen nemen?

Ik blijf die mk40 ook echt heel gaaf vinden!

Vind eigenlijk alle speedies mooi behalve de reduced… daar begin ik niet meer aan :frowning:

2 likes

Die zijn ook gaaf en volgens mij redelijk betaalbaar. Iets van 2k. Niet?

Vind die Hodinkee uitvoering dan ook wel weer grappig. Maar man wat een geld.

:beers:

3 likes

5 likes

Klopt had bijna een MK40 gekocht als eerste luxe horloge!

Kostte toen 1800 bij een handelaar ( 2017 ) maar uiteindelijk voor de normale reduced gegaan.

Die heb ik in totaal 2 maanden kunnen dragen de andere 6 lag hij bij de horlogemaker :joy:

1 like

Mocht jij alweer over geld praten?

:sunglasses::beers:

7 likes

ik heb het alleen over mijn ervaring met de reduced :wink:

1 like

Huhuh. :speak_no_evil:

1 like

@Jurk. !! :joy::joy:

2 likes