Speedmaster only II

Naja. Ben ook erg tevreden over mijn Rolex.
QC is wel prima… Al zou jij er zo wat aan zien denk ik.

1 like

:grimacing:

1 like

Is een haast militaire discipline/cultuur daar. Ben twee keer aan de Rue Acacias geweest, de tweede keer voor een toelatingstest. Die was helaas wat te prematuur, bakte er nog niet veel van… …anders had ik nu op Bonaire gewoond. Maar, laten we het draadje niet teveel kapen. :wink:

1 like

Ik moet toegeven. Ik had uiteindelijk meer verwacht van de reguliere Speedmaster. Je ziet zo vaak wijzers van Speedmasters niet mooi strak op de 12 zitten. Of waarom niet standaard een opgelegd Omega logo? Of kijk eens met een loupje naar de wijzers.

Qua heritage/verhaal is ie het waard. Qua afwerking en QC weet ik het niet. Ook het design van de metalen band is het gewoon net niet. Laat staan die achterlijk grote doos.

1 like

Dit noemen we “op de lauweren rusten” helaas… …bij - noem eens wat - Breitling zie ik nooit chrono-wijzers die het net-niet zijn qua plaatsing.

2 likes

Never change a winning team? Of zo iets. Ik zag het laatst zelfs op die speciale Apollo 11 50th Anniversary. Een horloge van zo’n 10k. :sweat_smile:

Investeer je al je tijd en geld in tig limited editions of bijv. de 321-reproductie. Erg cool allemaal, maar geef die “reguliere” speedmaster ook eens een fatsoenlijke update.

1 like

Hoeft niet eens. Zet iemand als ik bij de QC. Dan leren ze het wel. :innocent::rofl:

Dan gaat 80% terug naar de betreffende afdeling.

3 likes

Ocd. Soms is het een zegen😉

1 like

Meestal een vloek. :disappointed:

Yep, I know. Maar soms…


En dan viel deze nog best mee, eigenlijk…

2 likes

Joh, ik weet niet eens wat ik zie hier. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Sorry. Beroepsdeformatie uit mijn oude vak.
Heel veel kabels…

Ze liggen wel mooi tegen elkaar aan. :wink:

2 likes

Dat. Een hoop collega’s waren van het gewoon random neer pleuren. Dit kost iets meer tijd met kabels leggen, maar die win je weer terug als je een storing moet zoeken en bij de load out.
En het ziet er een stuk netter uit!

1 like

Van het jaar tijdens de overgang.Ik overweeg om haar te gaan dragen.Het gegeven dat het horloge een NOS is van dat tijdperk heeft enkele meerwaarde, denk ik toch

Goed idee…maar waar zijn die foto’s? :sunglasses:

Ik bedoel geen enkele meerwaarde

Blij weer een Speedy te hebben. Kan ik weer verdrinken in de bandjes :joy:

18 likes

Mooie band! Waar heb je die gekocht (als ik dat mag vragen😀)?

Bij Strps! (Wel een poosje terug) Dit is een Happel canvas bandje … lekker dik ook! (Wel een poosje terug)

Nog een voorbeeldje, op m’n ex:

7 likes