Speedmaster only II

38,6 mm mag dat ook?

.

Nah. Ik niet. :wink:

13 likes

Die is ook erg mooi! :+1:

1 like

Ook een prachtig horloge en deze had ik ook op het oog…Totdat ik zag dat de wijzers eigenlijk te kort zijn. Ik vind dat een minutenwijzer ook de minute track moet raken. En dan het datumvenster dat te ver naar binnen staat…Nee helaas. Maar dit is wel de mooiere referentie onder de moderne Explorer II’s.

1 like

Deze is best tof :sunglasses: blijft hij behouden voor het forum??

9 likes

Ik had de advertentie serieus al gekopieerd en wilde hem hier plakken. Je was me voor…

De staat is wel opmerkelijk. Bijna onrealistisch

2 likes

Incoming voor de Speedmaster :ok_hand:t2:, samen met wat ander spul van Clover Straps.

9 likes

12 likes

Prachtig! :ok_hand:t2: Ik zag hem staan op Cloverstraps zijn Insta account …

1 like

Dankje, ja klopt inderdaad. Eerste keer dat ik zaken doe met hem maar een uiterst prettige manier van communiceren!

De laatste jaren tientallen horloges mogen ervaren … geen horloge is zo duidelijk af te lezen volgens mij als een standaard Speedy! Het contrast tussen wijzer en dial is enorm! :heart_eyes:

11 likes

Ziet er erg goed uit inderdaad! Alleen de hands verkleuren in de meeste gevallen donkerder en ook de kast is wel erg mooi voor een horloge van meer dan 50 jaar oud. Ik zeg niet dat het niet kan, maar je ziet het zelden.

Speedmasters kunnen mooi oud worden als je er goed voor zorgt. Ik geniet iedere dag van mijn 45 jaar oude 145.022-74ST met een nauwkeurigheid van +1 seconde per dag.

14 likes

Erg mooi exemplaar :ok_hand:

1 like

7 likes

Minimalistische leren band.

9 likes

Nieuw bandje van @Ko-Banden, zit weer als gegoten!

20 likes

Today ST

16 likes

Ziet er goed uit! Wat voor leersoort is dit? :+1:t3:

#speedytuesday

14 likes

Lekker op die 1171/633 :fire:

1 like