Speedmaster only II

Uhm… groen??
Geen idee welk soort, draagt comfortabel.

Ja toch? Met straattaalstemmetje

1 like

Veel mooier dan de standaard band.

De mijne kan ik morgen dragen :smile:

1 like

Zo ziet het er ook uit, doet me op één of andere manier een beetje aan een pad denken? Paddenleer? haha

Die van mij is onderweg vanuit Zwitserland, kan niet wachten!!

2 likes

Haha inderdaad, patroontje komt wel overeen :smile:

1 like

Het is runderleer met een speciale bewerking waarbij kleine hapjes uit het leer oppervlak zijn genomen.
Dan ontstaat een vlekkerig patroon.

2 likes

Jammer, ze hebben het glaasje qua logo scheef erop gezet…

3 likes

Valt mee toch? Volgens mij zit die van jou redelijk recht? In tegenstelling tot die van mij…

1 like

Nou, mijn Speedy staat op de foto naar rechts gedraaid en het logo in het glaasje naar links. Vrij scheef dus. :joy:

1 like

Valt nog mee, die van mij zit ondersteboven als een hoefijzer in de grill van een Tedje van Es auto. Één voordeel: ken t gluk er nie uitlopuh.

1 like

Achja he, nobody is perfect! :stuck_out_tongue:

9 likes

Omega Speedmaster 145.022-69 Straight Writing - crosspost

12 likes

Dit al gezien: https://www.hautetime.com/omega-goes-for-gold-with-new-speedmasters/97127/

Mooie plaatjes hier.
Nieuw op het forum maar vond zo snel geen ‘stel je voor rubriek’…

1 like

Welkom noob!

Je kan zelf een topic starten en dan kan je jezelf voorstellen.
Altijd leuk. En vergeet de foto’s van je horloges niet, dat vinden we het leukste.

Als je een voorbeeld van een voorstel topic zoekt, er staan er genoeg in het ‘Algemene’ gedeelte.

Ciao

Mwaoh
Ben zelf momenteel in het bezit van een B&M en eigenlijk op zoek naar een mooie update.
Heb m’n oog laten vallen op een Speedmaster Moonwatch Sedna Gold maar dat is een andere dan die ik op deze plaatjes zie.

Die ik op het ook heb vind ik eerlijk gezegd mooier. Heb geen zelfgemaakte plaatjes dus google is uw vriend 311.63.40.30.02.001

Overigens beginnen de meeste hier met een bescheiden aantal horloges. Dat is het probleem van het forum, ‘beginnen’ is de juiste omschrijving.
En een leuke baume zien we ook graag.

Dan zal je deze bedoelen:

4 likes

vreemde eend in de bijt…

3 likes