Speedmaster only II

Dat is 'm jah.
Wat een mooi ding!

Ik hik nog wel een beetje tegen de prijs aan, het is niet niets zeg maar :slight_smile:

de Baume ligt momenteel bij Schaap en Citroen maar dat duurt allemaal wat langer dan verwacht, het servicecentrum is pas recent weer geopend. Fotootjes zijn d
us even niet mogelijk.

1 like

12 likes

Te koop valt deze in het budget?

Ik hikte tegen de prijs van bijna 15K bij Schaap en Citroen aan dus ja, die valt wel binnen het budget.
Maar hoe meer ik hier rondneus, hoe meer mooie dingen ik zie.
Dus het gaat op de iets langere termijn :+1:

2 likes

Hmm niet mijn smaak… :tired_face:

:hugs::heart_eyes:

15 likes

Lekker hoor! :+1:

2 likes

Dat heb je snel geregeld. Staat goed :ok_hand:t2:

1 like

Crappy foto van m’n Speedy met de SpaceX lancering stream op de achtergrond.

7 likes

Helemaal af :ok_hand:t3:!

Ik draag mijn ST1 tegenwoordig op de 1450:

21 likes

8 likes

10 likes

Ook gaaf, maar prijzen voor die 1450 zijn wel echt krankzinnig… uiterlijk verschil met 1171 is in mijn ogen gering. Wat vind jij? Wel SEL toch?

1 like


14 likes


Hier mag ik vanaf nu ook posten :blush:

16 likes

Klopt de prijzen worden bepaald door de schaarsheid. De end links zijn al meer waard dan de 1171. En de 1171 valt in het niets met de 1450. Volledig solid en heel gaaf gemaakt met een tapering naar 16mm waarbij elke rij links kleiner wordt (dus niet alleen smaller maar echt in verhouding kleiner). Mooier dan de Rolex President bracelet naar mijn bescheiden mening.

De 1450 lijkt inderdaad wel wat op de 1171 maar heeft halve maan schakels en dus een ander design van groot naar kleine schakels, en de ruimte tussen de schakels is ook iets groter.

Of het het geld waard is? Geen idee, denk dat je met de 1171 ook een voltreffer hebt (totdat je ooit een 1450 ziet :wink:).

2 likes

Lekker hoor, van harte met je Speedmaster! :+1:t2:

1 like

Thanks

Ja dat is idd ook wel erg gaaf, rondere links die ook nog eens steeds kleiner worden.

Dit artikel is wel mooi (ken je waarschijnlijk al):

http://www.omega-addict.com/reviews/bracelets/

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like