Speedmaster only II

:wink:

Hier een eigen foto van de 1450 naast een 1479. Zoals je ziet behoudt de 1479 dezelfde “dikte / lengte” van de schakels en wordt alleen maar smaller.

5 likes

Maar weer eens een foto van m’n Speedmaster hier. Fijn weekend allen! :sunglasses:

11 likes

12 likes

Draag heerlijk deze band, niks geen gerammel.

19 likes

Vandaag nieuwe poging lancering SpaceX

17 likes

Prachtig. @can Gaat bij mij ook een keer toegevoegd worden aan de collectie.

2 likes

Gaaf! Ook hier hebben we het over de 1171 bracelet met 633 endlinks combi toch?

1 like

Ja klopt helemaal.
Het draagt een stuk lichter dan de standaard pro band.

1 like

Lekker hoor! :sunny:

21 likes

Lekker zomerse strap hoor! :sunglasses:

1 like

Ondanks dat de camera op de nieuwe Samsung S20 geroemd wordt is dit het beste resultaat wat ik kan maken van het logo in het plexi…
Misschien lukt het beter als ik horloge afdoe, maar desondanks ziet het ernaar uit dat die behoorlijk netjes in het midden zit.

Ook gelijk nog maar ff een wristshot in de wasstraat van één van de nieuwe Nato’s van CNS

8 likes

En welj rubbertje is dat dan? Van Rolex zelf of andere leverancier? Vind het eigenlijk wel grappig staan.

Nee van een andere leverancier.

Deze is het:

1 like

Mooi!

Strakke en frisse zomer combi!

1 like

Vandaag voor het eerst een Speedmaster omgehad en wat voor een. Met dank aan @TheAuditor :ok_hand:. Wat een horloge zeg was instant verliefd. Dubio wat ik moet gaan doen jagen op zo een speedy, of een nieuwe of toch weer één BB58 :man_shrugging:

Ben mij een beetje aan het inlezen op de speedy maar wat een oerwoud aan referenties en modellen. Zou een eigen merk op zichzelf kunnen zijn

9 likes

Speedmaster 145.022-69 Straight Writing - crosspost

13 likes

Speedy is wel echt een strap monster, je kan zoveel leuks erop doen!

12 likes

Wat een beest inderdaad zit mezelf weer ouderwets gek te maken haha.

Ja eigenlijk past elk soort bandje hierop op de milanese na :face_vomiting:

Een echte banden slet vreter!!

1 like