Als je er 1 kan kopen met applied. Dan doen. Anders de laser. Maakt uiteindelijk niks uit. De band zit veel beter om de speedy pro dan de huidige band.
Die is wel beter maar heeft helaas de looks niet.
Als je er 1 kan kopen met applied. Dan doen. Anders de laser. Maakt uiteindelijk niks uit. De band zit veel beter om de speedy pro dan de huidige band.
Die is wel beter maar heeft helaas de looks niet.
Precies dit dus! Hoop toch nog ergens één met applied logo te vinden. Anders inderdaad met lazer. Welke heb jij? Of gehad?
Inderdaad. 1171 past er veel beter bij
Ik had de lazer of laser.
Houd eens op met dat âapplied logoâ, het is er niet los opgelegd, het is geperst . Ik vind het oudere logo ook mooier maar er zit verder geen verschil tussen de moderne 1171 banden.
Lijkt mij gewoon een correcte sluiting te zijn. Er zijn wel 6 tot 7 verschillende 1171 banden gemaakt. Dit is een wat oudere maar wel correct. Volgens zijn er ook geen 1171 fakes.
Op Omegaforums roept iemand dat het een âmix upâ is. Deze buckle zou dan eerder bij een (32) horen en niet bij een (11). Ik kan er niet veel over vinden.
Ja de 11 heeft vaak een trapezium vorm Omega logo maar dit kan ook weer een opvolger zijn geweest. De gravure ziet er ook iets anders uit. Iedereen gaat altijd uit van een 1171 en 1171-1 maar ik ben echt al veel meer versies tegengekomen. Moonwatch Only is daarin ook niet sluitend. Als deze 1171 sluiting goed vastklikt en er zit geen (of veel) speling op, dan zal het wel goedzitten. De delen zijn namelijk niet altijd uitwisselbaar, zo is de aanzet op de band vaak breder of juist smaller. Ik moet wel toegeven dat deze sluiting cover er wel heel netjes uitziet. Heb je het al ontvangen of zijn dit de verkoop fotoâs?
Ja ik heb hem al. Hij sluit heel goed, geen speling. Maar dan ga jij dus niet uit van een re-issue van de laatste jaren maar een relatief oud exemplaar?
Haha je had deze nog? Je was opzoek naar zoiets toch? Moet zeggen dat het de Speedmaster een âmilitaryâ look geeft.
Ik heb de laatste tijd alleen horloges op staal, waardoor het bandendoosje uit het oog was geraakt
Daarnaast wil ik nog steeds een zwarte canvas band. Deze is incoming
De laatste jaren is de tekst in de sluiting met laser gegraveerd dus ik denk niet dat dit iets recente is. De cover lijkt inderdaad op de moderne maar wie weet wat er tussentijds allemaal geproduceerd is. Net zoals nu opeens het logo met laser gegraveerd is. De band is verder 100% hetzelfde. Kleine evoluties.
Dit is de moderne die nu op de Speedy zit en de los gekochte buckle naast elkaar. Lijken sterk op elkaar maar niet exact hetzelfde:
Zou toch wel vet zijn als het een âNOSâ sluiting is.
Dat ligt vooral aan de betaalde prijs .
Ziet er iig heel netjes uit dus top!
Ik heb drie variaties van de 1175 sluiting terwijl er maar 1 vermeld staat in de Speedmaster bijbel âMoonwatch Onlyâ. Dus ik gok nog steeds erop dat dit een correcte sluiting is.
Veel plezier ermee!
Altijd handig als backup alhoewel het niet echt snel kapot gaat. Goed gemaakt!
Deze is gekocht in november 1985 en volgens de klant nooit veranderd / vervangen