De gele rotor verraad een hoop!
Op zo’n invicta kun je wel goed oefenen😎
Ik heb de Bergeon 3 jaar geleden gekocht hier op het forum. Stuur gewoon een pb en vraag hem wat de prijs inclusief verzenden is.
Begrijp ik goed dat je kortere springbars aanbeveelt? Vormt dat geen risico op losschieten? Kan er iemand bevestigen wat Omega zelf gebruikt bij 20mm Speedmaster of Seamaster lugs?
Als het een 19mm lugwidth is dan de 2206 op leer
Als ik mij niet vergis, staat er in de handleiding van de Speedy Pro Moonwatch een referentienummer voor 18mm springbars. Dat gaat volgens mij om het niet indrukbare deel, dus het geveerde deel steekt aan beide kanten verder uit. Het heeft mij ook verbaasd destijds (inclusief flink wat krassen), maar met solid end links krijg je de 20mm springbars er gewoon niet in. Ik gebruik 19mm springbars en Omega zelfs 18mm? Of gewoon gebruiken wat bij de stalen komt komt.
Gevonden:
Het zijn wel 20mm springbars, maar dat is voor de NATO strap.
Edit: Nu weet ik het weer, ik had net de Speedy Pro gekocht en ik had extra springbars nodig voor een 1479 band. Ik wilde de andere bij de 1958 stalen band houden. Dus ik heb deze uit de Moonwatch doos gehaald. En dat werd doffe ellende, ik kreeg ze niet erin. Wellicht kan iemand ze eens opmeten?
"Certain Omega 20 Bracelets that only lift out the back actually use a 19 mm Spring Bar instead of a standard 20 mm. "
Was vorige week met gratis verzenden, nu niet meer helaas
Net te laat… maar wel de goedkoopste tot nu toe, thanks!
Verenden is maar 2,90 ex btw
Voor een vriendelijke prijs hier op het forum gescoord, ben benieuwd of die beter is dan de standaard meegeleverde Omega tool
Je hebt er gelijk 2 gekocht?
Uno, hij had er twee. Dus mocht je er nog een zoeken
Mijn N.A. vanmorgen opgehaald. Wat een heerlijk horloge. Met een paar dagen meer, ben te druk met andere dingen. Maarre, count me in!
Lekker hoor! Van harte met je Speedmaster en veel plezier
Bedankt! Ben erg blij met mijn nieuwe aankopen, de nieuwe Seamaster én deze Speedy.
Ben ook echt een Omega type, dat heb ik na wat omzwervingen wel door. Gelijk wat kekke nato’s besteld uit de UK.
Beiden heerlijke horloges, wellicht in de toekomst nog een mooie Omega dresswatch?
Zou ook een paar mooie leren bandjes aanschaffen, doen het ook erg goed op de Speedmaster. Eigenlijk iedere band wel
Schitterende aanwinst! Dé logische aanvulling wordt dan een mooie Globemaster👌
Ben benieuwd naar je review en ervaringen, mochten die zo lovend zijn dan wil ik die andere wel van je overnemen