Speedmaster only II

Zet anders de prijs er ook bij. :wink:
Want bij Kroonbeschermer staat er al heel lang een voor rond de 7k en blijkbaar is dat iets te veel.

1 like

Nou nou… zo een vaart loopt het (nog) niet hoor. :wink: Misschien had ik dan iets moeten vermelden over de onberispelijke staat, dat de originele band amper gedragen is, etc… :grin:

Die van ‘Kroonbeschermer’ heeft best een tijd te koop gestaan maar is nu wel verkocht. Een forum genoot daarentegen was m binnen luttele momenten kwijt…

1 like

Goede tip!
Vind die van mij ook erg stroef vanaf het begin, morgen eens proberen.

1 like

De kunst is om je olie niet al tegen de kast en kroon te hebben gesmeerd, voordat je de tube bereikt hebt. :wink: Het werkt wel echt!

1 like

Als ik jou was zou ik hem in een kluis gooien :slight_smile:

Beperkte oplage, bekend genoeg/gewild genoeg (in tegenstelling tot olympische spelen omega’s oid)… de beginselen van vraag en aanbod geven dan snel de conclusie tot een prijsstijging.

1 like

Al ruim 3 jaar in bezit, heeft nog geen seconde verveelt. Maakt me niks uit wat ze in prijs gaan doen.

14 likes

De strap is binnen. De Speedmaster kan ontvangen worden :blush:

2 likes

!

Incomingg! Na lang verlekkeren aan foto’s en info ong 1,5 week geleden deze beauty aangeschaft via het forum. Sindsdien niet meer van m’n pols te krijgen!

2 likes

Speedy Wednesday. Waarom niet …
Nog altijd blij met deze 145.0022 die alleen maar mooier wordt met de jaren!

9 likes

https://www.instagram.com/p/B8dXZFeAmgi/?igshid=pga87q36ybgr

5 likes

4 likes

8 likes

6 likes

Stoere band :+1:

1 like

Heerlijk

8 likes

Mooi, ik draag de mijne helaas niet, vond dat je een mooonwatch in de collectie moest hebben, maar val eigenlijk op duikers in 5 jaar slechts 5x gedragen. :sob:
Moet hem toch maar eens flipperen.

3 likes

Coming to you from the watchbox…Mijn ST1 :slight_smile:

15 likes

18 likes

Of gewoon op metaal :wink:

2 likes

Nieuwe aanwinst ? :scream: