Speedmaster only II

Mooi hoor.
Aan je collectie toegevoegd?

1 like

Zeker. Ik heb hem wel liever op staal.

16 likes

Gaaf die panda-plaat. Welke ref. of ltd. is dit?

1 like

Heb je Willem zn speedmaster gejat?

2 likes

Mooi!

1 like

Dit is 'nen Sapphire Sandwich met een Mitsukoshi wijzerplaat en wijzers als mod. :call_me_hand:

2 likes

Mooiste mod die er is! Gefeliciteerd.

1 like

Met behulp van de bekende zoekmachines had ik deze inmiddels gevonden. Heel fraai :ok_hand:

Ik ben benieuwd of het makkelijk is om een originele Mitsukoshi plaat met wijzers te bemachtigen :face_with_monocle:

Vorig jaar kon ik nog een NOS setje overnemen voor 500 euro (en Albino voor 750 euro). Maar dan moet je de kosten voor het laten vervangen (horlogemaker) er ook nog bij optellen. Prijs zal langzaam wel omhoog zijn gegaan. Omega levert alleen nog meer vervangingsonderdelen als je eerst de oude inlevert…

1 like

Voor €500 zou ik dat zeker overwegen (doen!) :sunglasses:

1 like

Swisslimitededitions.com biedt ze ook aan. Een setje kost bij hem inmiddels iets van 1100 pond. Geen goedkoop adres, wel betrouwbaar.

Op Chrono24 en Ebay liggen de prijzen soms wat lager, maar ze liggen dichterbij de 1100 pond dan bij de 500 euro is mijn ervaring.

1 like

In ieder geval makkelijker dan een originele Mitsukoshi Speedmaster denk ik… :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Oei, dat is wel een verschil. Maar ik ga er toch over nadenken :thinking:

1 like

Dat geloof ik direct. Het waren er ooit slechts 300. De meeste Speedmaster limiteds zijn minder schaars :sweat_smile:

1 like

Heeft de originele geen zwarte wijzers op de kleine chrono’s?

Origineel is allemaal staal/zilverkleurig.
Zie ook de foto’s via jouw link.
Set van Han/Willem klopt dus.

4 likes

8 likes

11 likes

Zojuist ff de nieuwe Speedmaster Sapphire van mijn broer om de pols geslingerd. :drooling_face:

12 likes

Omdat DE speedy!

Het horloge icoon is.

8 likes