Speedmaster only III

Barnfind, zitten nog reserve schakels bij :smiley:

12 likes

En nu?

5 likes

En nu kon ik mijn 1039 compleet maken want miste een schakeltje

En nu?

Levert dit verheldering op :smiley:

14 likes

Wel degelijk. :+1:

1 like

Timeless channel is niet zo lovend over de nieuwe Speedy

4 likes

Ik draag hem alleen in het weekend omdat ik een stukadoorsbedrijf heb.

Dus vandaag mag hij weer de hele dag mee :+1::joy:

18 likes

Ineminemutte

10 likes

Allebei tof maar dan zonder nato 🤷🏻

3 likes

Dat mag. :grin::+1:

Band van de Apollo 11 is incoming. De standaard band doet het niet voor me.


Al is 'ie niet verkeerd.

12 likes

Staal is altijd top

Dacht meer aan rood en blauw matte croco met witte stiksels :ok_hand:

1 like

Nope, vind dat op die van jouw prachtig, maar niet voor mij op een ‘sport horloge’. :+1:

1 like

Neem je racingstraps :+1:

De rode omega croco die bij de set zit is wel hee mooi.

1 like

Zit bij de grote set ja.
Jammer dat die niet meer te krijgen zijn.

1 like

Ik ben benieuwd of andere forumleden dit ook ervaren :thinking: klinkt naar mijn horen een beetje als zeuren om niets…

1 like

Vooralsnog is deze gast de enige die ik hierover heb gehoord. Ik vind het ook een beetje een Clickbait titel. Als het klopt dat de afwerking niet helemaal optimaal is, vind ik dat wel een tegenvaller.

Ik volg dit kanaal trouwens al een tijdje. Deze gast wisselt mooie cinematografische beelden uit Italië met prachtige horloges af met vreemde onnavolgbare rants en clickbait content. Er is eigenlijk geen touw aan vast te knopen maar wel vaak vermakelijk om te kijken. :smile:

4 likes

Wellicht komt het door de band. Deze lijkt erg op de 1479 en staat bekend als een “hair puller”. Ik heb er niet veel last van (of hoge pijngrens :wink: ). Ik vind de kast van de Speedy Tuesday 1 overigens ook aardig scherp, maar er door de bolling van de caseback zou je er geen last van moeten hebben. De scherpe randen drukken immers daardoor niet tegen je pols.

Ik hoop het. Hij staat op mijn verlanglijstje met nylon strap, omdat ik nooit echt van staal heb gehouden. Ik kan het mij gewoon niet voorstellen omdat mijn seamaster 300m echt perfect was qua afwerking. Hopelijk zijn er niet meer mensen met dergelijke klachten :grin:

1 like

Ik heb een vraag aan eigenaars van de nieuwe Speedy 3861:
Ik lees hier en daar dat de nieuwe Speedmaster nogal scherpe randjes heeft. Wat is jouw/jullie ervaring?

Ik zag gisteren zelfs een filmpje op YouTube over dit onderwerp van the Timeless Watch Channel, en vraag me af of deze ervaring gedeeld wordt door de geluksvogels die hem al bezitten.

4 likes