Speedmaster only III

€680 bij AD, net gek zat als je het mij vraagt.

1 like

Ik zat ook eerst over te denken om de nieuwe band op mijn 1861 te zetten. Maar had toch eerst de US band besteld. En die bevalt zo goed dat ik niet heel snel over zal stappen naar het los bestellen van de OEM 3861 band.

Nog iemand iets opgevangen over aankomende prijsstijgingen? Ik las in een NA topic dat prijzen in februari terug omhoog zouden gaan met zo’n 500 euro? Leek me wel fors een jaar na release…

Lekker doen waar je je goed bij voelt, maar de Apollo wijzerplaat is natuurlijk met een grotere oplage gemaakt. En tevens werd het een jaar na de Mitsukoshi gelanceerd. Dus of het echt minder voorkomt durf ik niet te zeggen. Toen ik mijn Mitsukoshi dial bestelde heb ik ook de Apollo wijzerplaat meebesteld voor een kennis. Dus dat is al 1 -1 :wink:


5 likes

Nog wat jaren extra terug…
De prijslijst van 2008 :wink:

6 likes


3861 & 1861 (beide hesalite)

15 likes

3-2-1… :stuck_out_tongue_winking_eye:


Vandaag, weer met gepaste trots, de Omega Speedmaster 145.012 omgeslingerd

Blijft genieten dit horloge uit 1967

29 likes

Zo dan! Lekker! Mooie staat ook, klein beetje “fading” op de lunette?
De blauwe Tokyo Speedmaster gaat eruit las ik net, is dat omdat het achterdeksel met het Tokyo 2020 logo zo schuurt?

1 like

Haha, nee… inkrimpen van de collectie. Ik heb ook nog een waanzinnig mooie blauwe JLC Chrono.

En één mag er dus uit

2 likes

Ik ben wel benieuwd of iemand het volgende weet. Toen de eerste Omega Speedmaster uitkwam met een formaat van 42mm moest dat astronomisch groot zijn geweest. Tegenwoordig is 42mm groot, maar toen de Speedmaster uitkwam werd zelfs 35mm als groot ervaren. Hoe werd de Speedmaster destijds ontvangen en zijn er toevallig reviews uit die tijd? Ik kon ze niet vinden namelijk.

Foto voor de sfeer

7 likes

Gisteren bij een juwelier geweest die dit bevestigde. Alle horlogemerken zijn van plan de prijzen omhoog te gooien met zo’n 5 tot 10 procent. Dit jaar is het extremer ivm de enorme inflatie overal.

Zijn er hier nog mensen die op het punt staan een speedmaster nieuw te kopen?

1 like

Ik wacht alleen nog op het belletje maar dan komt die boven de 10k uit, of ze moeten binnen nu en 2 weken nog bellen.

1 like

Ja ik hopelijk. Al weet ik nog niet waar, moet nog gaan shoppen. Al hoewel dat ook lastig is op het moment.

1 like

10000? Welk model ga je kopen dan?

Snoopy 3.

4 likes

7 februari gaan de prijzen omhoog. Hesalite speedy gaat van 6200 naar 6700 oa

2 likes

De Speedy weer eens omgeslingerd

11 likes

Mijn all-time favoriete speedy: de Calibre 321

32 likes

Tijdloos!

1 like

19 likes