Speedmaster only III

Gemakkelijk aan kunnen komen?

#niettegeloven… :scream:

Ruim een jaar in bestelling bij een AD, verwachting was nog 2 jaar, dus toen grijs gekocht in het buitenland.

Vandaag maar weer eens een foto gemaakt. Dragen doe ik hem zat maar vergeet vaak plaatjes te maken. Ik raak er niet op uitgekeken….:smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Tering. Ik blij dat ik afgelopen jaar een voorgaan model heb gekocht. De oude OEM band is echt niet om naar huis te schrijven. Maar het verschil :dizzy_face:. 4.200,- AD gekocht plus de kosten voor een US bandje (wat echt heerlijk zit). Of 6.700 straks voor een volledige OEM uitvoering.

Tuurlijk nieuw uurwerk, en betere OEM band, maar wat een geld.

2 likes

Ja die zijn heel prima, ik heb er drie van ā€˜uncle’ en eigenlijk de mooiste nog niet eens…

Mijn 2018 exemplaar destijds nieuw in de stickers grijs gekocht voor 3k…ok, niet NL geleverd maar toch, niet normaal meer dit.

Ja de nieuwe is wel mooi idd, vooral die band maar ook de dial is net ff wat vetter. Maar voor dat geld… Uurwerk doet me niet zoveel, deze doet het ook goed en de originele moonwatch was ook geen co-axial… :face_with_hand_over_mouth::sweat_smile: ok, kom maar met die pek en veren :see_no_evil:

1 like

In de vakantie in de vitrine van de AD lopen gluren. De wijzerplaat update is mij inderdaad ontschoten.

Het uurwerk lig ik ook niet van wakker. Ik draag hem vrijwel nooit weken aan een en dan is een beetje afwijking best te behappen.

Mooie tour de force natuurlijk. Maar, nee. Ben erg blij met degene die ik heb.

Ik heb nog het Watch jaarboek 2007.

De Speedy was toen €2320, de A15 40th anniversary €3220.

1 like

afbeelding

Mijn 1861 loopt perfect op tijd. Op de Explorer na de beste die ik heb. Zeer tevreden over dat oude uurwerkje!

1 like

Ja ik heb ook geen klagen. Starten-lopen hoor :ok_hand:t2:. Ooit hebben ze er precies 14s mee getimed om de Apollo 13 weer terug op aarde te krijgen. Dan zal het voor mijn gemiddelde werkdag en piepers koken ook wel ok zijn toch? :man_shrugging:t2::rofl::facepunch:t2:

3 likes

Deze vandaag weer om de pols gegespt. Het formaat van de Reduced draagt heerlijk :+1:

6 likes

Top hoor! Toch een classic die flat link bracelet.

1 like

De Speedy vertoont sterke trekjes met dat merk uit het groen qua waardeontwikkeling. Een gebruikte 1861 uit 2018 in het blauw voor 4900. Ik kocht hem anderhalf jaar geleden nieuw voor 3750 :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Met een beetje geluk ga ik snel nog even instappen voordat de trein vertrekt :joy:

2 likes

Poeh zeg dat is echt een beste verhoging! Ik hoop er eind deze maand een aan te kunnen schaffen, ben dan nog maar net op tijd. Heb nu genoeg bij elkaar gespaard, maar met die forse verhoging wordt het wel steeds lastiger voor potentiƫle kopers.

1 like

Ik heb vandaag ook de knoop doorgehakt en een 3861 hesalite besteld. Mooi op tijd voor de prijsverhoging denk ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik hoop alleen niet dat hier op het groene gedeelte gaat lijken.

2 likes

Laten we hopen van niet.
M’n gebruikersnaam heeft trouwens ook niets te maken met het merk uit het groene gedeelte. Dat even ter info.

Hahaha, en al dat dat zo geweest. Het is niet zo dat een Rolex eigenaar meteen geen liefhebber meer is.

1 like