Speedmaster only III

11 likes

wordt lastig idd. Ik ben blij met m’n 3861 hesalite al spreekt t vorige model me ook aan.
Soms dub ik wel eens de mijne te laten gaan voor t vorige type

1 like

Ik heb ze beide gepast en vond de nieuwe echt een stuk mooier. Plus dat ik bescheiden polsjes heb van 17-17,5cm.

2 likes

Dan is deze nieuwe super voor je met die nieuwe band.
Maar verkrijgbaar? Nog lastig denk ik

7 likes

De Rising Sun vandaag :jp:
Met zwarte wijzers :wink:

14 likes


Forstner band om de 145.012.

Dankjewel @Bauhaus !!

20 likes

En na enkele dagen toch weer terug op staal.

6 likes

Ik ben zo benieuwd of deze voor een gewone sterveling, 1x een Speedmaster bij de AD gekocht.(in 2015) te krijgen is. Het is een LE maar… IK heb er nog geen een ergens gezien en ken niemand die echt een heeft.

Probleem is dat Omega gekozen heeft eerst de boutiques uit te leveren, ik geloof niet dat ze Nederland of andere landen met alleen AD’s helemaal overslaan. Mijn aanbetaling staat al sinds aug 2019 bij de AD dus ik wacht geduldig.

Er is er eentje hier op het forum voorbij gekomen maar niet in NL verkregen.

1 like

Ik ben benieuwd… 8-2019 das lang wachten naja als hij maar komt… ik weet dat jij hem lekker gaat dragen maar de grijze prijzen zijn echt absurd.

Jammer dat langzaam de hele horloge hobby kapot gemaakt wordt (vind ik). Als je de TK rubriek leest is het ‘wat ik er ook voor betaald heb) tja… ik hoopte dat Omega dit bespaard bleef maar helaas.

1 like

Mee eens.

1 like

Uhm, ik zie geen staal. :thinking:

1 like

:+1::grin:

12 likes

Gemakkelijk aan kunnen komen?

#niettegeloven:scream:

Ruim een jaar in bestelling bij een AD, verwachting was nog 2 jaar, dus toen grijs gekocht in het buitenland.

Vandaag maar weer eens een foto gemaakt. Dragen doe ik hem zat maar vergeet vaak plaatjes te maken. Ik raak er niet op uitgekeken….:smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Tering. Ik blij dat ik afgelopen jaar een voorgaan model heb gekocht. De oude OEM band is echt niet om naar huis te schrijven. Maar het verschil :dizzy_face:. 4.200,- AD gekocht plus de kosten voor een US bandje (wat echt heerlijk zit). Of 6.700 straks voor een volledige OEM uitvoering.

Tuurlijk nieuw uurwerk, en betere OEM band, maar wat een geld.

2 likes

Ja die zijn heel prima, ik heb er drie van ‘uncle’ en eigenlijk de mooiste nog niet eens…

Mijn 2018 exemplaar destijds nieuw in de stickers grijs gekocht voor 3k…ok, niet NL geleverd maar toch, niet normaal meer dit.

Ja de nieuwe is wel mooi idd, vooral die band maar ook de dial is net ff wat vetter. Maar voor dat geld… Uurwerk doet me niet zoveel, deze doet het ook goed en de originele moonwatch was ook geen co-axial… :face_with_hand_over_mouth::sweat_smile: ok, kom maar met die pek en veren :see_no_evil:

1 like