Speedmaster only III

Lijkt wel alsof de Speedy’s gratis uitgedeeld worden. :rofl:

2 likes

Bij inlevering van een vol zegelboekje

2 likes

Was het maar zo’n feest. :sweat_smile:

1 like

Zo inderdaad, het regent Speedmasters hier! Heurlijk! :smiley:

1 like

10 likes

Gefeliciteerd! Heb je goed gedaan!

1 like

Thanks! Ben er ook erg blij mee. :smiley:

1 like

Voor mijn nieuwe aanwinst heb ik ook maar direct twee nieuwe banden besteld (nu ik toch sloten met geld aan het uitgeven was moesten die er dan ook nog maar bij :wink::disappointed:). Forstner flatlink. Zowel de geheel geborstelde als de half geborsteld/half gepolijst. Ik vind dat zulke waanzinnig mooie banden die ondanks dat ze hetzelfde type zijn toch een compleet andere look geven aan het horloge.

23 likes

Yes sir! 3861 saffier. Blij mee!

Thanks!!

1 like

Nou vooruit, omdat jij het bent :stuck_out_tongue_winking_eye:. (In filmpjes zag ik ze altijd serienummers verbergen. Die heb ik ook maar even weggeblurd).

12 likes

Succes ermee, leuke horloge om te dragen.

2 likes

Zeer mooie combi ! :+1: :star_struck:

Vraagje: kan een speedmaster 3861saffier kopen van 12/21 .moet ik op iets speciaals letten?

Bestaat er een 1:1 namaak reeds?

Alvast dank kurt

1 like

Denk dat dat wel meevalt, alle namaak Speedy’s zijn tot nu to herkenbaar. Met de garantiekaart kan je inloggen op de site om je METAS resultaten te bekijken.

kijk allereerst wat er allemaal bij geleverd wordt…

Is komplete set!

Normaal gezien zijn de namaak met gesloten case back. Serienr staat op de achterkant op de lug en in de case op een stukje metaal onderdeel.

Bedankt voor info !

Racing op Tropic :flushed:

Draagt wel comfortabel

7 likes

Je hebt normaal 3 rode kaarten, rood instructieboekje en boekje over de speadmaster en een nieuw type koffer