Speedmaster only III

Ja alles wat aan de Apollo missies is gelinkt verkoopt lekker. En laten we de TinTin niet vergeten. Eigenlijk is er geen enkele Omega LE edition meer die beneden de retailprijs wordt aangeboden. Enerzijds jammer als je er eentje wilt kopen, anderszijds leuk als je er één of meerdere hebt :wink:

Ik verkoop niets dus ik voel het niet in mijn portemonnee als een horloge omlaag of omhoog gaat in waarde. Ze worden verdeeld onder mijn nichtjes en neefjes als ik naar de eeuwige jachtvelden vertrek.

3 likes

Kan ik mijzelf ergens aanmelden voor adoptie?

4 likes

Mooi zo! En ik hoop mijn dochter ook wat na te laten. Ik heb helaas geen glazen bol om te ontdekken welke dat precies zijn.

1 like

Ja, bij mijn 2 broers. ik ga weleens langs maar ben op tijd weg voordat ze opvoedkundig niet te handlen zijn.

1 like

En anders gooi je er een horloge naartoe :smirk:

NA gaan halen, heerlijk!

23 likes

Daar voel ik meer pijn van en is het gauw klaar met mijn lidmaatschap op HF. :upside_down_face:

1 like

Ik heb het test certificaat maar eens gedownload van m’n Speedy. Best cool dat dit kan vind ik.

9 likes

zal ook eens kijken. Wel van gehoord maat nooit iets mee gedaan

App downloaden en je Metaskaart scannen :+1:t2:

1 like

Omega ap? en dan scannen. Ben benieuwd. zal morgen eens zoeken

Ziet er zo uit

1 like

zou ik ook moeten hebben dan. Mijne pas paar maanden oud en zaten zover mij bekend 3 pasjes bij

Je kan ook een my Omega account aanmaken op de site en je horloges erin zetten, krijg je ook de mogelijkheid om het certificaat te downloaden:

3 likes

Yessss!!! Vandaag is deze jongen binnen gehaald! Heel gaaf ding.

Ik had hem overigens wel even mogen afstoffen zeg :wink:

28 likes

Wat een topper ! :heart_eyes:

1 like

Lekker man! Proficiat! :+1::smiley:

1 like

Nice! Gefeliciteerd!

@VV_ kom je d’r ook in?

1 like

Morgen, eerst ff goede foto’s maken.