Ja heel nice!
Ik heb deze gekocht: https://watchbandit.com/product/premium-sailcloth-watch-strap-black-wb-original/
moet zeggen, die moet je wel even “indragen” maar hele fijne combinatie.
Ja heel nice!
Ik heb deze gekocht: https://watchbandit.com/product/premium-sailcloth-watch-strap-black-wb-original/
moet zeggen, die moet je wel even “indragen” maar hele fijne combinatie.
Een Italiaanse advertentie ook…Hij heeft wel gelijk dat er van deze referentie minder dan 2000 zijn gemaakt (volgens Omega), maar dat prijskaartje is wel heel extreem. Wellicht een erfstuk dat hij niet voor minder wilt verkopen?
Deze is dan ook voor 1 miljoen Euro te koop…(iets minder dan 1,1 miljoen omdat er 2012 van gemaakt zijn).
GLWS.
Ach met het tempo waarmee de vraagprijs stijgt, kost deze over 541 jaar toch zeker wel een miljoen
Maar wees gerust, deze gaat nergens heen voorlopig.
Overigens wel grappig dat na de release in 2017, veel mensen dachten dat deze snel beneden de retailprijs zou zakken. Dat is nooit gebeurd en staat nu ergens op 12.000 euro op Chrono24 (dus laten we zeggen 11.000 in de echte wereld).
de A11 50SS was ook zo’n horloge die niet hoog ingeschat werd door de buzz butt, nu rond de 14k op C24.
Ja alles wat aan de Apollo missies is gelinkt verkoopt lekker. En laten we de TinTin niet vergeten. Eigenlijk is er geen enkele Omega LE edition meer die beneden de retailprijs wordt aangeboden. Enerzijds jammer als je er eentje wilt kopen, anderszijds leuk als je er één of meerdere hebt
Ik verkoop niets dus ik voel het niet in mijn portemonnee als een horloge omlaag of omhoog gaat in waarde. Ze worden verdeeld onder mijn nichtjes en neefjes als ik naar de eeuwige jachtvelden vertrek.
Kan ik mijzelf ergens aanmelden voor adoptie?
Mooi zo! En ik hoop mijn dochter ook wat na te laten. Ik heb helaas geen glazen bol om te ontdekken welke dat precies zijn.
Ja, bij mijn 2 broers. ik ga weleens langs maar ben op tijd weg voordat ze opvoedkundig niet te handlen zijn.
En anders gooi je er een horloge naartoe
Daar voel ik meer pijn van en is het gauw klaar met mijn lidmaatschap op HF.
zal ook eens kijken. Wel van gehoord maat nooit iets mee gedaan
App downloaden en je Metaskaart scannen
Omega ap? en dan scannen. Ben benieuwd. zal morgen eens zoeken
zou ik ook moeten hebben dan. Mijne pas paar maanden oud en zaten zover mij bekend 3 pasjes bij