Speedmaster only III

ik heb bij de aanschaf niet zo nagedacht over of het wel zijn waarde behoudt eerlijk gezegd…kan ik je niet mee helpen…

Ik ga ervan uit dat mijn 3861 gaat afschrijven, zoals de meeste spullen doen die je gebruikt. Afschrijving wordt pas interessant als je het gaat verkopen (of als je het zakelijk gebruikt). Ik ben beiden niet van plan.

Haha, dat wist ik maar het verschil met de dikke OEM is vergelijkbaar en je hebt wel (een) UC(‘s)… :kissing_closed_eyes:

1 like

De Rising Sun :jp:
Die wijzerplaat :heart_eyes:

15 likes

Altijd saffier. De milky ring is nagenoeg verdwenen in vergelijking met de 1861, en door de AR coating aan de binnenkant ziet hij er zooo mooi en helder uit. Ook leuk om het uurwerk te kunnen zien.
Verder geen gedoe zoals bij hesalite met constant krasjes, en een wat dof uiterlijk. Voor het mooie (bij veel dragen) moet je dat plastic wekelijks poetsen. Ik tenminste, want ik haat gekrast of dof “glas”

Ik heb de 3861 saffier, en een 1861 hesalite, dus kan goed vergelijken.

Hou je van poetsen, of maken krasjes niet uit, dan lekker de hesalite kiezen. Scheelt flink centen.

3 likes

Fotootje dan maar?

14 likes

Vergeet niet even de veel mooiere stalen band van de hesalite tov de saffieren…

3 likes

Kwestie van smaak. Ik vind dat gepolijste tussenlinkje erg mooi.
Verder zijn ze identiek, dus zo veel mooier of minder mooi kan ook weer niet bij dezelfde band.

1 like

Dinsdag en een beetje…:wink:

12 likes

Doen!!

1 like

Ja eens, ik ben ook geen fan van gepolijste tussenlinkjes, maar dat is smaak inderdaad. Net als het opgelegde Omega logo, tja…

Sinds ik dit horloge heb draag ik het dagelijks en ik kan nog niet zeggen dat ik krassen kan ontdekken eigenlijk! Wel al enkele kleintjes op de kast en band.

3 likes

Heeft de verkoper hier een komma verkeerd gezet of is dit de gene die Neil om had?

2 likes

Klap van de molen, beter te duur dan niet te koop, er zal toch wel iemand gek genoeg zijn, enz…

1 like

Dat is wel goed om te horen! Ik ben in de markt voor de Hesalite, maar had eerst wel erg getwijfeld over de Hesalite of Sapphire versie. Met name vanwege de mogelijke krassen op de Hesalite.

Uiteindelijk vind ik de Hesalite er mooier uitzien, ook door de volledig gepolijste band en inbetween links. Als er krasjes opkomen poets ik ze er wel af :star_struck:

16 likes

Kunstwerkje…

16 likes

Ik was de liefde voor m’n speedmaster bijna kwijtgeraakt. Nu een nieuw sailcloth bandje erom, en het is alsof het een nieuw horloge is!

17 likes

Gave combo zeg. Met een beetje mazzel heb ik dit weekend ook een speedmaster. Deze combo ga ik daarom onthouden.

1 like

Bandje komt van MKS:

5 likes

13 likes

Mooie verkleuring en ook bijpassend bandje… :+1:t3: