Omega Seamaster 300 Watchco

Polywatch werkt inderdaad fantastisch


8 likes

Well done :clap::clap::clap:

Blijft een heerlijk horloge!

6 likes

Iemand nog tips waar je deze het beste vandaan kan halen?

Staat er nu een op marktplaats. Voor de hoofdprijs

ivm deze Speedy advertentie op C24 valt dat waarschijnlijk in het niet :wink::

1 like

Alles wordt duurder, ook mooie Watchco’s. De tijd is geweest dat je voor een paar knaken een Watchco kon kopen…

Dat is helaas zeker waar.

Dat is tegenwoordig al lang niet meer de hoofdprijs hoor.
De bekende leverancier uit Zwitserland die ze zelf bouwt zit op 1171 inmiddels al op 5500 euro!

Reden dat de prijzen, los van de algemene stijging, zo hard gaan is volgens verschillende fora dat Omega de cases nu alleen nog levert tegen inlevering van de te vervangen onderdelen.
Hierdoor is de voorraad reservedelen vrijwel opgedroogd.

2 likes

Voor wie een " originele " wil

1 like

(Ook) ik ben best geinteresseerd in een 300 Watcho. Al is het maar voor het verhaal.
Wat mmoet ik nu van zoiets als dit denken?

1 like

Vind dan nog maar eens een in topstaat verkerend passend uurwerk… …en de herkomst van de getoonde onderdelen is niet 100% duidelijk/authentiek.

1 like

Hier kan je iets meer van info vinden
Vooral al de verschillen

3 likes

Die uurwerkjes heb ik nog wel. Ook hele mooie. Het blijft dan natuurlijk een beetje bij elkaar geraapt, maar dat is natuurlijk ook wat Watchco deed. Zijn deze onderdeeltjes wel authentiek dan ?

1 like

2 likes

Echt prachtig!

1 like

Het horloge dat het langst is blijven plakken. Iedere keer weer genieten zowel op nato als op omega mesh!
Al moet ik toegeven dat de flipperitus de kop op steekt. Ik kreeg in ene via watchuseek concrete belangstelling uit de UK😲
Voor nu maar even een plaatje uit het archief…

11 likes

Heerlijk horloge, de mesh band is incoming


Fijne :dash: vrijdag :dash:

12 likes

top! waar heb je hem gescoord?

Via een dealer op HF :grinning:

3 likes