Speedmaster only III

Vergeet niet even de veel mooiere stalen band van de hesalite tov de saffieren…

3 likes

Kwestie van smaak. Ik vind dat gepolijste tussenlinkje erg mooi.
Verder zijn ze identiek, dus zo veel mooier of minder mooi kan ook weer niet bij dezelfde band.

1 like

Dinsdag en een beetje…:wink:

12 likes

Doen!!

1 like

Ja eens, ik ben ook geen fan van gepolijste tussenlinkjes, maar dat is smaak inderdaad. Net als het opgelegde Omega logo, tja…

Sinds ik dit horloge heb draag ik het dagelijks en ik kan nog niet zeggen dat ik krassen kan ontdekken eigenlijk! Wel al enkele kleintjes op de kast en band.

3 likes

Heeft de verkoper hier een komma verkeerd gezet of is dit de gene die Neil om had?

2 likes

Klap van de molen, beter te duur dan niet te koop, er zal toch wel iemand gek genoeg zijn, enz…

1 like

Dat is wel goed om te horen! Ik ben in de markt voor de Hesalite, maar had eerst wel erg getwijfeld over de Hesalite of Sapphire versie. Met name vanwege de mogelijke krassen op de Hesalite.

Uiteindelijk vind ik de Hesalite er mooier uitzien, ook door de volledig gepolijste band en inbetween links. Als er krasjes opkomen poets ik ze er wel af :star_struck:

16 likes


Kunstwerkje…

16 likes

Ik was de liefde voor m’n speedmaster bijna kwijtgeraakt. Nu een nieuw sailcloth bandje erom, en het is alsof het een nieuw horloge is!

17 likes

Gave combo zeg. Met een beetje mazzel heb ik dit weekend ook een speedmaster. Deze combo ga ik daarom onthouden.

1 like

Bandje komt van MKS:

5 likes

13 likes

Mooie verkleuring en ook bijpassend bandje… :+1:t3:

Ja heel nice!

Ik heb deze gekocht: https://watchbandit.com/product/premium-sailcloth-watch-strap-black-wb-original/

moet zeggen, die moet je wel even “indragen” maar hele fijne combinatie.

ik heb nu ook een Speedmaster;-)

7 likes

Een Italiaanse advertentie ook…Hij heeft wel gelijk dat er van deze referentie minder dan 2000 zijn gemaakt (volgens Omega), maar dat prijskaartje is wel heel extreem. Wellicht een erfstuk dat hij niet voor minder wilt verkopen? :wink:

Deze is dan ook voor 1 miljoen Euro te koop…(iets minder dan 1,1 miljoen omdat er 2012 van gemaakt zijn).

5 likes

GLWS. :grimacing:

Ach met het tempo waarmee de vraagprijs stijgt, kost deze over 541 jaar toch zeker wel een miljoen :wink:
Maar wees gerust, deze gaat nergens heen voorlopig.

Overigens wel grappig dat na de release in 2017, veel mensen dachten dat deze snel beneden de retailprijs zou zakken. Dat is nooit gebeurd en staat nu ergens op 12.000 euro op Chrono24 (dus laten we zeggen 11.000 in de echte wereld).