Speedmaster only III

Best fors idd, op tijd toegeslagen :grin:

1 like

Hier ook net op tijd! Ik wilde eigenlijk nog een maandje wachten, maar dat is ook zonde van het geld. Maar een beste stijging zeg! Zijn alle modellen omhoog gegaan? Ik heb alleen de prijzen van de Speedmaster in de gaten gehouden.

1 like

Ja ik zag dat de verschillende Seamasters ook duurder waren geworden.

2 likes

Net op tijd hier ook inderdaad…de verkoper die mij m’n speedmaster verkocht zei al dat ik goed had getimed. :sweat_smile:

Het worden wel serieuze tarieven langzaamaan…

Deze dus nog maar even niet wegdoen dus?

1 like

Dat hesalite is zo gaaf.

8 likes

Super. Bijna dagelijks om de pols

2 likes

Even de Tokyo 2020 :jp: Speedmaster opladen in de zon :upside_down_face:

13 likes

Nou dat vind ik dus ook. Ik kocht een speedy omdat ik ‘n al jaren wilde ze kruipen steeds dichter naar het merk met het kroontje.

Wat deed de Speedmaster hesalite in 2020 qua list?

Die hebben ook recentelijk flink verhoogd.

Eind 2020 4900. Begin 2020 volgens mij 4700.

2 likes

Ze worden niet duurder, ons geld wordt steeds minder waard…

4 likes

De prijzen in de webwinkels van Van Baal en van Willegen zijn nog niet omhoog gegaan als ik bv de 3861 Sapphire op staal opzoek.

Poeh, kreeg spontaan zin om de mijne even een Polywatch beurtje te geven en om de pols te slingeren!

8 likes

10 likes

Ach ik koop toch niet nieuw…

Volgens mij kruipt alles omhoog.

is wel echt vragen om krassen op de lugs, ook met quick release

Daar dacht ik dus te gemakkelijk over. Dankjewel voor de tip!

Wat maken een paar krasjes nou uit. Ik wissel zowat dagelijks van band op de speedy. Na een service krijg je hem weer nieuw terug.

We praten hier over een Speedy, een massaproduct dat gewoon gedragen hoort te worden. Die krassen fobie, en verkoopwaarde onzin hoort in het groene gedeelte thuis.

Dragen dat hok!

Kijk eens, allemaal krasjes :joy:

14 likes

Love it! Net 20 min naar “Rolex voorraad gespot” gekeken. Nu hier weer ff lekker ontnuchteren van die waanzin. Lekker dragen die dingen

1 like