Zo dat is vlug! Lekker hoor!
Idd smallere band is heel comfortabel
Ja gelukkig een stuk sneller dan verwacht!
Wel jammer dat het zo’n donkere dag is, maar daar is ‘ie dan, na de First Omega in Space toch uiteindelijk een Speedy Pro Hesalite!
En wat zit die nieuwe band lekker zeg! Jammer van het ontbreken van de quick adjust, maar verder in mijn ogen een behoorlijk perfecte uitvoering van de Speedmaster! Genieten!
Gefeliciteerd! Staat je goed en geniet ervan
Mooi man gefeliciteerd! Nu idd lekker genieten, staat je ook goed idd
Dat niet van mijn pols te slaan ken ik!! Wat een fantastisch horloge!! Bij mij echter wel altijd op de forstner flatlink band. Waanzinnige combinatie!
Echt een hele verbetering tov vorige model die band.
Ook heel gaaf deze band Vind je de stijl of de pasvorm beter dan de originele band of? Hoe dan ziet er goed uit
Een korte zoektocht op het forum (als het er wel staat, dan heb ik niet goed genoeg gezocht-excuus), en via google maken mij er niet veel wijzer op, in deze, dus hier maar eens de vraag.
Weet iemand wat het doel is van het “piemeltje” op 12 uur? Het 12-uur streepje met de bolletjes bedoel ik uiteraard.
Ik lees verder ook dat de bolletjes niet bij alle versies lichtgevend zijn?
Buiten de grappige antwoorden, die uiteraard hier ook welkom zijn, is het enige dat ik vind:
- dat het wellicht te maken heeft met de nulstand van de stopwatch waardoor in het donker de 12 uur slecht afleesbaar is?
- dat het aangeeft waar de 12 uur zit, omdat in het donker alles op de wijzerplaat op elkaar lijkt?
Dankjewel! En een dagje met die Broad Arrow van jou heeft me laten zien dat die 42mm kast best kan!
Ook een prachtige Speedmaster, van harte!!
De stijl vind ik heel mooi (helaas niet zo goed vast te leggen op de foto. In het echt vele malen mooier door hoe het licht op de band valt.). Daarnaast zitten er ook heel veel micro adjustment gaatjes in de sluiting waardoor er altijd wel een comfortabele stand te vinden is.
Na twee maanden eerste serieuze krasje op de plexi…hoewel het er prima uit te poetsen valt vind ik het toch ergerlijk…
Mooie uitvoering!
Ajoh dragen dat ding! Je kan er altijd nog een nieuw plexiglaasje in laten zetten.