Denk het tweede. Meeste horloges hebben iets waardoor je weet wat de 12 uur marker is. Meestal dubbele indices. Omega koos voor de elegantere oplossing: de penis.
Denk dat dit afkomstig is van Pilotwatches. Vintages IWC’s hebben bv een piemeltje al dan niet met een driehoek eronder https://watchesbysjx.com/2021/09/history-iwc-pilots-watches.html
Het is m’n enige horloge, dus iedere dag om de pols! Het is als het eerste krasje op je auto…komt wel goed.
Had dit overigens ook met krasjes van banden wisselen, dat gaat al beter
Haha herkenbaar, zitten bij mij ook een aantal krassen aan de binnenkant, door het wisselen van de band. Karakter hè
Domme vraag: mijn Speedmaster is uit februari 2021, dus 2020 model zeg maar, wie kan mij vertellen naar welke banden ik moet kijken? 18 of 20mm breedte?
20mm
Dankje! Verwarring is ontstaan toen ik op een vlindersluiting reageerde. Die had het er over dat ik een 18mm ipv 20mm nodig zou hebben
Heb je proffesional 3861?
31133423001001
Er zijn vlindersluitingen van 16mm en 18 mm maar bij de Speedy professional is de basis lugwijdte altijd 20mm.
dat is zo uit m’n hoofd de 1861, maar ook 20mm
Dank voor je reactie, maar als de band 20mm moet zijn, is de vlindersluiting dat dan niet ook? Of is dat echt heel dom dat ik dat denk😂
De band loopt taps van 20 naar 18 of 16mm
nee. meestal snaller idd 16 of 18
Aah nu snap ik hem. Dankje!
Dankje!
20mm kan wel maar meestal niet mooi. Taps lopend veel mooier. Doet je stalen band ook.
Nato niet natuurlijk