Prachtig horloge!!
Zocht iemand er nog eentje?
Zacht prijsje voor net geen 30K is hij voor jouw.
Vorige maand op C24 een Snoopy 1 gezien voor ik dacht us$68k, die was echt het spoor bijster.
Had deze tekst erbij staan ter verdediging;
The price increase is due to watch sector inflation and we esteem that Omega price for collector models shall be aligned with Rolex and Patek Philippe.
One can always hope…
Ja dat vind ik altijd het lastige van handelaren.
Een tijd terug hadden ze er ook al eentje die vor een flink bedrag boven list ging, weet niet meer precies voor hoeveel.
Is die vorige snoopy verkocht of proberen ze het een maandje later gewoon nog een keer. En willen ze net laten lijken dat die vorige ook voor een flinke premium is weggeaan in de hoop dat mensen deze premium slikken.
Xpost op dinsdagavond:
Ik ben zo benieuwd!
overhempje matchen is belangrijk , puur genieten die rising sun van je!
ik weet zo gauw nog niet wat ik nou mooier vindt, de originele cognac leren band of de forstner band… horloge zelf zit wel snor
Lekker plaatje!!!
Pfff gekkenwerk inderdaad! Ik heb vorige week toezegging van Omega gekregen dat ik 'm dit jaar nog mag ophalen. Dat moet dan helaas bij een Omega boutique, want authorised dealers moeten er nog heel lang op gaan wachten. Als ze nog komen…De vraag is zo groot dat ze het eerst via de boutiques afhandelen. Immers hogere marges. Maar niet netjes naar de AD’s vind ik die ook torenhoge wachtlijsten hebben. Anyway, ik mag niet klagen
Dus hij kocht het twee jaar voor de maanlanding? Dat is pas een vooruitziende blik! Geweldig om zoiets te hebben. Ik zag tijdens een vakantie ook een vintage Speedmaster op de pols van een oudere man (denk Duitser). Durfde hem niet aan te spreken wegens een mogelijke taalbarriere. Straks denkt de arme man dat ik 'm wil beroven…