Al met al had ik waarschijnlijk evenveel of meer voor 'n OEM betaald maar is dit wel meer naar wens.
De Snoopy heeft alleen cross stitching.
Al met al had ik waarschijnlijk evenveel of meer voor 'n OEM betaald maar is dit wel meer naar wens.
De Snoopy heeft alleen cross stitching.
Staat goed op alle 3 Snoopy horloges schat ik zo…
Gaat mij alleen om de 50th anniversary om er een set van te maken met de Apollo 11.
Prijzen van de 45th zijn buiten budget of jij biedt de jouwe tegen originele prijs aan .
Hij kleurt wel beter bij je kleedje dan bij je outfit!
En verders: mooi man!!!
Benieuw naar jouw bevindingen! Heb hem nu sinds 2 week en heeft nu al “slijtage en rafel” plekjes op de band
Dat klinkt niet goed, heb je een mail gestuurd naar Watch Bandit? Ik weet dat er meer zijn met een sailclotch strap hier, meer mensen last van?
Nieuwe handmade strap van twostitchstraps.com
Heel mooi gemaakt, op verzoek gemaakt custom band met als voorbeeld het oude ontwerp uit de jaren 60-70.
Met vintage gesp.
Ja ik ook. vooral bij de gaatjes en waar je hem om de gesp moet (judo)vouwen. vind het wel snel heb het horloge maar 15 dagen met dit bandje omgehad.
Dat zijn inderdaad precies de plekken waar het bij mij ook zit, zal het weekend even een mail eraan wagen
To be continued…
Ok, ik heb via dm van Instagram met iemand van Watchbandits gesproken en het probleem is bekend. Ze brengen nu een sailcloth uit met leren stukken bij de gaatjes. Komt 1 dezer dagen op de site.
Mooi is dat… heb die van mij gisteren besteld
Cool!
NA… wat draagt hij heerlijk. Moest even wennen aan de moonphase aanduiding, dacht dat het te druk zou zijn, maar valt mee
Erg fraai exemplaar! Vooral die saffier achterkant maakt de speedmaster voor mij echt af!