Heeft iemand een tip voor een rubberen band voor de Speedmaster?
Liefst origineel (bestaan die??) liefst met clasp.
Ik heb wat gezocht maar vind alleen een bandje waar in rood of geel Speedmaster over de lengte op staat, die vind ik net niet…
Een mooi zwart bandje of blauw of misschien wit of grijs lijkt me wel wat!
Plaatje van hoe hij nu gedragen wordt
Horus straps. maar wel duur
Omega heeft met de novelties 2022 de moonshine gold panda geintroduceerd waar een rubberen band op zit, die is zeker niet goedkoop maar weet niet of die past op de oude 1861 kast;
Tropic! Staat echt goed
Idd @Spooler, dag 1 van Speedytuesday zit er op. Wat was het geweldig. Nog een mooie SpeedyTuesday watch stand gekregen
Hi @Apeks en @Watchstick_81 dat was wel een mooie dag gisteren! Vol genoten
En vandaag gewoon nog een keer!
Hoe hebben jullie het gehad? De foto’s die ik hier voorbij zag komen en op Instagram zagen er erg leuk uit. Tof evenement! Komt er nog een uitgebreid verslag? Maak er gerust een apart topic voor aan hoor.
Mogge
Weer thuis na 2 dagen #Speedytuesday bij Omega. Wat was het geweldig. Als afscheid nog een leuke Speedmaster hoody gekregen.
Dat is een leuk cadeau!
We zijn echt 2 dagen flink in de watten gelegd. Met interessante verhalen over nieuw en oud, veel Speedies mogen bekijken en fotograferen, het maken van leuke contacten met mede Speedy fans en Omega personeel. Alle Vice Presidents (sales, marketing, productie,
inkoop) en de CEO waren erbij en erg toegankelijk om een praatje mee te maken.
Ja zo zag het er ook zeker uit! Man dat dessert was echt knap gedaan. Zoiets heb ik nog nooit gezien.
Ik zag op veel foto’s idd de CEO. Heel tof om te zien dat hij zo betrokken is. Ik blijf Omega een van de mooiste horlogemerken vinden.
Jep! Super 2 dagen gehad, daar waren speedy gekken van over de hele wereld, en alles liep door elkaar heen met horloges die ik nog nooit had gezien. Een gouden flightmaster!! Fantastisch.
Ik zit op het moment de laatste zonnestralen in Zwitserland op te nemen. Vlieg vandaag terug.
Leuk mannen!
Komt vast een verslag op Fratello.
Hoop een keertje ook te kunnen gaan. Erg interessant.
Hierbij een verslag!
die pagina bestaat niet?