Speedmaster only III

21 likes

Wat een klatser!

1 like

Schitterend!

Liever vandaag dan morgen. Zeker voor al die SE’s is het fijn gewoon klant te zijn bij een boutique in plaats van overgeleverd te zijn aan de grillen van een AD.
De Omega boutique’s zijn wel echt onderdeel van Omega toch?

2 likes

Ja, boutiques zijn eigen vestigingen van Omega met alleen hun “waar”, betekent ook dat er geen kortingen worden gegeven, zelfs niet op winkeldochters zoals de Apollo 17 40th anniversary als die er al 7 jaar ligt.

1 like

Hoezo dan? Omdat die niet aan handelaren verkopen maar alleen aan heel goede klanten?

Yes, precies. :ok_hand:

Groet, een hele goede klant.

2 likes

stomme vraag: wat is SE?

Special edition; LE = limited edition

1 like

Dat doen ze wel bij vaste klanten, maar korting op special editions kan je inderdaad wel vergeten. Het zou ook vreemd zijn als je korting geeft op je eigen producten. Dan geef je toe dat het te duur is (is ook zo maar dat mag je nooit toegeven :innocent:). De extra service is mij wel de retailprijs waard.

1 like

Zo’n A17 40ss die al een paar keer meegaan was in de jaarlijkse prijsverhoging werd er niet aantrekkelijker op, AD’s hebben toch eieren voor hun geld gekozen met dat model weet ik.

Een vaste klant zal eerder toch al aardig wat besteed hebben als die korting krijgt, waarbij het natuurlijk wel zo moet zijn dat er genoeg modellen zijn waar je interesse in hebt, in mijn geval heb ik naast de Speedy met de Zenith EP’s wat meer diversiteit.

Goed nieuws!

6 likes

Dan noem je ook wel de meest nutteloze Speedmaster (en op zich ook leuk ding) aller tijden. Omega Boutiques zijn ook een verlengstuk van de fabriek dus niks ligt in de weg. We gaan het wel merken. Ik hoef geen korting op special editions.

1 like

De reduced opgegraven uit mijn broertjes kast. Ligt daar stof te happen maar hij wil m niet aan me verkopen :sweat_smile:🥲. Hij mocht wel even om de pols :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Eens, de keuze is reuze om alles op hetzelfde moment uit te kunnen proberen.

Op 5 van de 6 editions in mijn collectie heb ik geen korting gehad, dus ik ben niet vies van RRP betalen.

1 like

Ik heb er een paar binnen gekregen. Kwaliteit is goed. Vrij zacht/comfortabel materiaal. IJzer werk is ook in orde.

7 likes

lijkt me niet zo netjes aan te sluiten!

9 likes

Het kan beter maar komt grotendeels doordat het rubber vrij soepel is. Daarom trek je ‘m iets van de kast af.

3 likes

1969 :muscle:

19 likes