Ik zou graag zien dat ze de kleinere AD’s zoals Ace en Punte behouden en de hautaine grote eruit gooien /
. En dan een mooie Boutique erbij. Zou top zijn!

Je bedoelt officieus?
Beiden
Hayek loopt er nog niet warm voor, Raynald wilt wel maar het moet echt een volwaardig product zijn die in de catalogus kan staan. Omdat ze geen limited editions meer maken is dit een vereiste. Een “hashtag” horloge moet dus goed neergezet worden. Dus het moet een beetje tussen de regels door lijkt het.
Dit is ook een “leuke”: Iedereen weet dat je als je nu nog inschrijft voor een Silver Snoopy dat je of heel veel geluk moet hebben of het wel kan vergeten. Toch hebben ze bij Omega boutiques de Silver Snoopy uitgebreid in de etalage gezet mét het horloge erbij. Schiet mij maar lek!
Dat is net zo erg als Rolex dummies in de vitrine…

Ik zou graag zien dat ze de kleinere AD’s zoals Ace en Punte behouden en de hautaine grote eruit gooien
/
. En dan een mooie Boutique erbij. Zou top zijn!
Mee eens!

Raynald wilt wel maar het moet echt een volwaardig product zijn die in de catalogus kan staan. Omdat ze geen limited editions meer maken is dit een vereiste. Een “hashtag” horloge moet dus goed neergezet worden. Dus het moet een beetje tussen de regels door lijkt het.
'Hmm heel benieuwd hoe dit dan gaat uitpakken. Ik hoop anders dan de Silver Snoopy. Maar ongetwijfeld dat Robert-Jan zich hier ook wel mee zal bemoeien om te voorkomen dat de ST3 onverkrijgbaar zou zijn.
Bij de eerste twee releases was dit prima geregeld zo lees ik. Teaser kort vooraf en vervolgens inschrijven via de website.

Toch hebben ze bij Omega boutiques de Silver Snoopy uitgebreid in de etalage gezet mét het horloge erbij.
Heb ik van de week in Parijs ook gezien! Met “exhibition only” erbij, heel Rolex
Als ze stoppen met produceren zodra het volgende jubileummodel er is in 2025 wel, maar misschien blijven ze produceren ook daarna, dan ben ik misschien ergens in 2040 wel een keer aan de beurt. Het is niet zo dat het veel productiecapaciteit inneemt gezien de lage volumes.

Hmm heel benieuwd hoe dit dan gaat uitpakken. Ik hoop anders dan de Silver Snoopy. Maar ongetwijfeld dat Robert-Jan zich hier ook wel mee zal bemoeien om te voorkomen dat de ST3 onverkrijgbaar zou zijn.
Bij de eerste twee releases was dit prima geregeld zo lees ik. Teaser kort vooraf en vervolgens inschrijven via de website.
Of het heel goed geregeld was weet ik niet. Als je meteen vanaf de eerste seconde op de website aan het klikken was, dan had je grote kans dat het lukte. De server gaf wel time-outs of je gegevens waren opeens weg. Je kon ook zelf een nummer kiezen, dus dat maakt het wellicht ook een bende. Met een non-limited zal dit geen probleem zijn. Maar de Silver Snoopy is ook geen limited edition en probeer deze maar eens te krijgen…

Als ze stoppen met produceren zodra het volgende jubileummodel er is in 2025 wel, maar misschien blijven ze produceren ook daarna, dan ben ik misschien ergens in 2040 wel een keer aan de beurt. Het is niet zo dat het veel productiecapaciteit inneemt gezien de lage volumes.
Er is nog niks over gemeld, maar als ze niks doen met de 55th anniversary, dan kan het nog langer doorlopen. Ze gaan echter nooit aan de vraag voldoen. De leveringen gaan echt heel traag en het is natuurlijk wel een aparte productielijn. Gregrory Kissling, design manager van Omega, gaf aan dat ze de lunette 7x bakken met emaille, daarna polijsten en chemisch afwerken zodat het de juiste kleur blauw krijgt. Dit doen ze ook voor de 321 Ed White modellen. Ik denk dat dit de vertragende factor is. Dit kan je oplossen, maar dat willen ze niet. Ik denk dat er ook te weinig personeel is.
Het beste is vooraf vriendjes worden met Robert Jan zodat hij een exemplaar voor je reserveert.

Het beste is vooraf vriendjes worden met Robert Jan
Ik volg hem op Insta.

Heb ik van de week in Parijs ook gezien! Met “exhibition only” erbij, heel Rolex
Toevallig nog een foto gemaakt? In Zwitserland stond er geen “exhibition only” erbij dacht ik.

Toevallig nog een foto gemaakt?
Nee helaas niet!
Prachtige variant deze!
lekker op wit!