Speedmaster only III

21 likes

Erg blij met mijn Apple watch :apple: :slightly_smiling_face:

17 likes

Hoi,

Ik heb een Newbee vraag over Omega, heb dit weekend enorm veel gelezen over de diverse horlogemerken, en over de meeste de antwoorden gevonden. Alleen bij Omega zie ik de werkwijze nog niet helemaal.

Ze hebben hun eigen winkels, en natuurlijk de AD’s, maar online niets direct te koop. Als ik nu een specifiek model zou willen zien/passen, moet ik dan alle AD’s in de zeer ruime omgeving bellen/ mailen of dat specifieke model op voorraad is, of kun je dat van tevoren ook regelen?

Daarnaast meen ik te lezen dat een beetje korting op een Omega meestal mogelijk is, is dit ook zo als je een specifiek model voor besteld (indien mogelijk)?

310.20.42.50.01.001 vind ik namelijk wel erg mooi…

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en tips.

Groeten,

Michaell

De A11 50SS is niet meer te vinden bij AD’s dus komt het aan op de grijze markt/tweedehands dus tegen huidige marktwaarde. normale Speedy’s gewoon vooraf bellen of het op voorraad ligt, in de webshop van de AD kun je vaak ook zien of het voorradig is.

1 like

Dank voor je snelle en duidelijke antwoord!

De A11 is trouwens mijn favoriete Speedmaster, draag hem voornamelijk op deze band:

14 likes

Maak me maar lekker, als ik hem niet meer kan kopen…

2 likes

Dan zou ik het groene gedeelte hier op HF vermijden als ik jou was, bij R… kan je niet eens bij de AD binnenstappen voor een standaard model en meteen de deur uitlopen met een horloge om de pols.

Haha, ik weet het…

Die met de R hebben ook wel wat, maar als je alles eromheen leest, toch wel een vreemde manier van werken. Vind Omega eigenlijk wel mooier ook, mijn smaak… wist alleen niet hoe het met de specials werkte…

1 like

Ook bij Omega is daar na 2019 (A11 was laatste LE) een verandering gekomen. 321 en Snoopy zijn bv erg moeilijk verkrijgbaar ondanks dat het “normale” productie is.

1 like

https://www.instagram.com/reel/CdGNMRUqnem/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Flatlink Monday;

12 likes

Vandaag lekker timen met de Speedmaster voor een waste analysis op werk :slight_smile:

10 likes

10 likes

16 likes

14 likes

Is dit de nieuwste 3861 band? De endlinks zijn anders dan mijn 1479, maar ik kan me niet voorstellen dat je dit al ziet bij een 3861 band:

Ik verwacht dit in een Breitling topic, maar niet in deze. De boos is groot.

2 likes

wasda voor bandje? wilikook

1 like

4 likes